Onze aanpak.

Waarde genereren uit klantdata.

Wij analyseren en visualiseren jouw klantdata.
Dit doen we door alle beschikbare data uit verschillende dealer- garagemanagementsystemen
en online kanalen te verzamelen. We schonen de data op, verwijderen of repareren alles wat onvolledig,
onnauwkeurig of irrelevant is, en structureren de data zodat het klaar is voor 1-1 communicatie & analyse.

Acquisitie fase.

Een goede indruk bij jouw potentiële klant. We zetten je online op de kaart.

Elke potentiële klant is uniek. Dat maakt iedere klantreis ook uniek. Maar één ding hebben ze gemeen: hun zoektocht begint (bijna altijd) online. Daar ligt onze kracht. Wij benutten de kracht van ieder kanaal. Hoe? Door jouw klantdata voor zich te laten spreken en de potentiële klant persoonlijk te benaderen zoals hij of zij dat graag wil.

Engagement fase.

De kracht van een tevreden klant.
Het juiste bericht, op het juiste moment, via het juiste kanaal.

Wij kennen de kracht van een tevreden klant. Want dat is ons doel. Wij creëren en automatiseren contactmomenten die ertoe doen, die waarde toevoegen. Een melding van de winterbandenwissel of onderhoudsafspraak, een persoonlijke felicitatie op de verjaardag van je klant of een herinnering voor zijn of haar APK. Wij blijven deze waardevolle inzichten continu optimaliseren en bijsturen zodat ze meetbaar bijdragen aan een stijging in klanttevredenheid. Zo verbinden wij klanten met jouw autobedrijf.

Retentie fase.

Wie de klant houdt, heeft de toekomst.

Tevreden klanten zijn loyaler. Dat weten we zeker.
Wij meten de klanttevredenheid op basis van ervaringen die de klant recentelijk heeft gehad met je bedrijf.
Wij gebruiken deze inzichten en behoeften om samen nog beter te presteren.
Wij verbinden onze klanten met hun klanten. Hoe? Door samen de allerbeste klantervaring te realiseren.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!