Autobedrijf Heinekenszand

Frank van den Berge, eigenaar Autobedrijf Heinkenszand:

We hebben gekozen voor een samenwerking met Autosociaal omdat onze toenmalige website toe was aan vernieuwing. Onze oude website was verouderd, niet gebruiksvriendelijk en niet te gebruiken via mobiele apparaten.

Klanten vinden het fijn als ze zich online kunnen ori├źnteren in een autobedrijf. Ze laten toch hun auto bij je achter. Daarom vind ik dat een website moet uitstralen wat voor bedrijf je bent, een stukje persoonlijkheid terug laten komen. Omdat er doordat er steeds meer online wordt geori├źnteerd mist er een stukje persoonlijk contact. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze website hetzelfde gevoel uitstraalt als wanneer klanten ons bezoeken. We willen klanten zowel online als offline dezelfde klantervaring bieden.

Daarnaast is het belangrijk dat een website functioneel is. Websitebezoekers willen graag snel en eenvoudig de informatie vinden die ze zoeken.

Dit geldt ook voor onze eigen app. Hiermee willen we persoonlijk contact onderhouden met onze klanten. Dit gaan we onder meer doen door het versturen van herinneringen. Denk hierbij aan reminders voor de APK of een bandenwissel. Daarnaast kunnen klanten via de app met ons chatten. Zo proberen we ook online onze relatie met de klant te onderhouden.

Alle punten die wij hierboven vernoemd hebben, zijn opgenomen door Autosociaal en zij hebben hier een mooi eindresultaat mee ontwikkelt.

De website en de app werden in een dag opgeleverd bij ons op locatie. Dit hebben wij als erg prettig ervaren. Daarnaast staat Autosociaal altijd voor ons klaar als wij vragen hebben of iets willen wijzigen. Klasse!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!