Autobedrijf Jos Bongers

Jos Bongers, eigenaar van Autobedrijf Jos Bongers:

Wij zijn een samenwerking aan gegaan met Autosociaal omdat ik niet tevreden was over onze toenmalige website. Een website moet een frisse uitstraling hebben en overzichtelijk zijn. Daarnaast moet het uitstralen wie je bent en wat je doet. Dit kwam niet terug op onze website, vooral niet op verkoopgebied. Twee derde van wat ik verkoop komt binnen via online. Sinds we samenwerken met Autosociaal en een nieuwe website hebben, zijn de verkoopcijfers van online nog hoger gestegen.

 

In deze tijd is het belangrijk om alert te zijn en overal bovenop te zitten. Er vinden momenteel ontzettend veel veranderingen plaats en alles ontwikkelt snel. Je kunt vandaag niet bedenken wat er morgen verkoopt of belangrijk is. Als universeel autobedrijf hebben we het voordeel dar we snel kunnen schakelen. Door middel van de online oplossingen van Autosociaal kunnen we hierop inspelen, zowel in de werkplaats, in de verkoop als online.

 

Om contact met onze klanten te onderhouden, sponsoren we veel lokale verenigingen. Zelf vind ik het sociale aspect altijd erg belangrijk en we hebben een trouw klantenbestand hier uit de buurt. Al merken we wel dat door het internet het moeilijker wordt om klanten te behouden. Mensen zijn tegenwoordig bereid een stuk verder te rijden voor het kopen van een occasion.

Toch behouden wij het grootste deel van ons klantenbestand doordat we altijd bezig zijn met het onderhouden van klantrelaties. Ook omdat we nu een extra stukje service bieden met de online oplossingen van Autosociaal.

 

Door middel van Autosociaal behouden we onze huidige klanten, maar zijn we nu ook goed online vindbaar voor potentiële klanten. Daarnaast was het erg prettig dat jullie in één dag de gehele website konden lanceren. Erg knap! Zo kon ik mij gewoon de hele dag bezig houden met waar ik goed in ben: auto’s.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!