Auto Megens

Marie-José, mede-eigenaresse Auto Megens:

In 2018 zijn we een samenwerking aangegaan met Autosociaal. Zij hebben ons door de jaren heen meegenomen in alle online ontwikkelingen.

Onze eigen auto Megens dealer app wordt door ons ervaren als een super handige tool om de lijntjes met onze klanten kort te houden. De dealer app wordt veel gebruikt door onze klanten, ze ervaren er gemak van om het autobedrijf altijd bij de hand te hebben. We hebben veel leuke reacties ontvangen toen we de dealer app introduceerden. Door middel van onze dealer app kunnen we extra service aanbieden en dit vinden wij erg belangrijk. Hierdoor waarborgen we de continuïteit van ons bedrijf!

Inmiddels herinneren we klanten ook per e-mail met Autosociaal. Hun e-mailmarketingprogramma sprak ons erg aan. We hebben samen een customer journey vormgegeven die bij ons bedrijf past.

Ook onze website www.automegens.nl hebben we laten ontwikkelen op het webplatform van Autosociaal. Dit gebeurde binnen één dag bij ons op locatie en het liep gesmeerd. Het leverde prachtige foto’s op en we zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Voor ons is het belangrijk om een goede online vindbaarheid te zijn, zo komen klanten bij ons terecht. Daarnaast moet onze dealerwebsite er professioneel uit zien, en gebruiksvriendelijk werken.
Het belangrijkste was voor ons dat de persoonlijkheid van ons bedrijf naar voren moet komen. Potentiële klanten komen tegenwoordig minder vaak naar de showroom, daarom moeten ze online een goede en professionele indruk krijgen van ons bedrijf.

Maar met de dealerwebsite die Autosociaal ontwikkeld heeft, zijn al deze punten werkelijkheid geworden! Ze sluiten daarnaast naadloos aan op ons DMS GrandPrix en het plansysteem van Plan-it.

Klanten reageren positief op onze online service. Ze gebruiken de dealerapp en website voornamelijk om occasions te bekijken, online een afspraak in te plannen of om iets te lezen over het bedrijf en wie wij zijn. Onze e-mailtjes en dealerapp zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn over onze service. Hierdoor zullen ze een herhaalafspraak maken!

We willen Autosociaal dan ook bedanken voor mooie resultaten en de goede service die ze bieden. Zeker een aanrader voor andere bedrijven.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!