Tegenwoordig gaat het er anders aan toe dan in 1945, het jaar van ons ontstaan. De digitalisering van tegenwoordig komt op en moeten we met zijn allen goed in de gaten houden. Klantcontact onderhouden gaat nu via diverse kanalen en daar willen we met Auto Scholing Twente graag op inspelen. We willen de beste service verlenen aan onze klanten en daarom alle mogelijke opties bieden om contact op te nemen met ons dealerbedrijf. Dat is de reden waarom we een samenwerking met Autosociaal zijn aangegaan. Autosociaal is een partij die met ons meedenkt en zorgt dat wij ons blijven ontwikkelen.
Een app is tegenwoordig onmisbaar voor een autobedrijf. Inmiddels ben ik vier jaar klant bij Autosociaal en ervaar nog elke dag gemak van onze app. Ik ben ervan overtuigd dat je de klant de mogelijkheid moet geven om online te kunnen communiceren met het bedrijf. Zo kan de klant contact opnemen op een manier hoe hij of zij prettig vindt.
Ik denk dat wij ons door middel van de app onderscheiden van andere Honda dealers, naast onze service natuurlijk. Wij zijn betrokken bij de klant. De klant is bij ons geen nummer en ondanks dat wij een dealerbedrijf zijn, is er gewoon contact tussen de monteurs en onze klanten. Deze laagdrempeligheid hebben we nu ook vertaald naar online. De klant kan met ons chatten in de app of een werkplaatsafspraak inplannen. We merken dat er veel online werkplaatsafspraken ingepland worden.
Auto Scholing Twente is erg tevreden over de samenwerking met Autosociaal. We waarderen het dat de werknemers altijd voor ons klaar staan wanneer er vragen zijn. Voor het uitleggen van nieuwe systemen en veranderingen wordt de tijd genomen, dat is erg prettig. Autosociaal is een bedrijf met kennis in de autobranche die graag meedenken met ons als dealerbedrijf.
© Copyright 2023 All Rights Reserved