Automobielbedrijf Veld

Doeke Veld, eigenaar van Automobielbedrijf Veld:

Tegenwoordig is de manier van communiceren verschoven naar online. Toch blijft klantcontact het belangrijkste aspect van je bedrijf. Om te zorgen dat ons bedrijf online up-to-date is zijn we een samenwerking aan gegaan met Autosociaal. We worden ondersteund met alles omtrent online. De samenwerking met Autosociaal is erg prettig omdat ze gespecialiseerd zijn in de autobranche. De feedback en ondersteuning die we ontvangen is passend aan de autobranche. Hierdoor kunnen we online sneller door ontwikkelen in ons vakgebied.

 

Met onze website willen we online goed vindbaar zijn. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze positionering terugkomt op de website, we willen laten zijn wie we zijn op een professionele manier. Tot slot moeten onze occasions goed worden weergegeven. Al deze punten heeft Autosociaal meegenomen toen ze in één dag onze website hebben ontwikkeld op locatie. Echt een goede service!

 

Sinds de nieuwe website ontvangen we veel positieve geluiden van klanten. Ze vinden de nieuwe website duidelijk, helder en overzichtelijk. Op deze manier kunnen we onze klanten de service bieden die ze van ons verwachten en bouwen we een klantrelatie op.

 

Zelf mis ik wel een stukje persoonlijkheid in het online communiceren. Maar door de maandelijkse statistieken die ik ontvang van Autosociaal, kan ik nog zien waar mijn klanten in geïnteresseerd zijn of naar opzoek zijn. Hier kan ik dan zelf iets meedoen door erop in te spelen.

 

Door middel van de online oplossingen van Autosociaal denk ik dat wij ons onderscheiden van andere autobedrijven. Toch zullen klantcontact en klantenbinding erg belangrijk blijven, maar deze kunnen we nu doortrekken naar online. Wij zeggen wel eens: ‘je hebt bedrijven met een hoge drempel of een lage drempel, maar ons bedrijf heeft geen drempel.’ Daarmee maken wij het verschil!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!