Autobedrijf Cocar

Mike van den Goorbergh, Eigenaar Autobedrijf Cocar:

Vernieuwing

Ons autobedrijf Cocar bestaat al sinds 1994. De kernwaarden die wij door de jaren heen hebben ontwikkeld zijn service, kwaliteit, innovatie en klantvriendelijkheid. We merkten dat we bij onze innovatie toch punten lieten liggen. Onze toenmalige website was sterk verouderd en aan verandering toe. Zowel het design, als de gebruiksvriendelijkheid van de website waren toe aan vernieuwing.

Autosociaal

Klanten willen tegenwoordig snel en eenvoudig aan de informatie komen waar ze naar opzoek zijn. Hierin heeft Autosociaal ons goed geholpen en geadviseerd. Naast een vernieuwde www.cocar.nl hebben we ook een app laten ontwikkelen bij Autosociaal. We speelden al een tijd met de gedachte om er een app bij te nemen, maar hadden tot op heden nog niet de juiste partij gevonden die dit voor ons kon realiseren.

Belang klantcontact

Voor ons is klantcontact het belangrijkste wat er is. Door middel van de vernieuwde website en app kunnen we laagdrempelig contact onderhouden met onze klanten. We kunnen niet meer zonder de dienstverlening van Autosociaal. Onze website is gebruiksvriendelijk, weerspiegelt onze identiteit en is van belang voor onze verkoop. De app die ontwikkeld is, heeft dezelfde uitstraling. We krijgen veel positieve reacties. De website en app hebben een frisse uitstraling volgens onze klanten, ze herkennen onze identiteit erin terug.

Samenwerking Autosociaal

De samenwerking met Autosociaal bevalt ons erg goed. Ze zijn bij ons langs gekomen op locatie om de website in te richten en geven je het gevoel dat je serieus wordt genomen. Autosociaal heeft geluisterd naar alle wensen die we hadden en deze doorgevoerd naar een mooi geheel. Echt een aanrader!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!