Autobedrijf Henk Kelly

Jeroen Kelly, eigenaar Autobedrijf Henk Kelly:

De reden dat wij met Autosociaal in zee zijn gegaan is omdat zij de eerste app aanbieder waren voor universele autobedrijven met de gewenste koppelingen. De positieve en enthousiaste medewerkers van Autosociaal hebben ons overtuigd van de diensten die ze aanbieden en daar heb ik tot op heden geen spijt van. De diensten staan constant in doorontwikkeling en ze gaan met de tijd mee.

Het nieuwe klantsysteem Edlink draagt bij aan de doorontwikkeling van de diensten. Het systeem is veel overzichtelijker, sneller en toegankelijker dan zijn voorganger. Hiervoor maakten we gebruik van het Autosociaal Dashboard. De gratis te downloaden Edlink beheerdersapp is een zeer waardevolle toevoeging aan het systeem.

Voor mij moet een app en een website aan een aantal eisen voldoen. Duidelijke en overzichtelijke pagina’s, scherpe foto’s, mobielvriendelijk en een goede vindbaarheid in Google zijn punten die ik erg belangrijk vind. Met name de chatfunctie in de app en het automatisch herinneren van klanten aan hun apk-keuring of onderhoudsbeurt draagt bij aan een stukje persoonlijkheid en communiceren met de klant.

Onze klanten vinden het belangrijk om op de hoogte te blijven van het autobedrijf. Maar ook hechten ze waarde aan makkelijk en snel een afspraak kunnen maken, ook buiten de openingstijden.

Wij zijn een vertrouwd adres voor onze klanten, bieden goede service en houden graag de lijntjes kort. Onze klanten reageren positief over onze online aanwezigheid waarin de identiteit van autobedrijf Henk Kelly goed naar voren komt.

Autosociaal maakt het mogelijk om zowel app, website en e-mailmarketing onder één dak aan te bieden. Hierdoor zal ik Autosociaal zeker aanbevelen en beschrijven als de online partner voor autobedrijven.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!