Autobedrijf J. van Dreven

Johan van Dreven, mede-eigenaar van Autobedrijf J. van Dreven:

Service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn een Landrover en Jaguar specialist en wanneer potentiele klanten opzoek zijn naar een Landrover, willen ze zien dat een bedrijf alles netjes voor elkaar heeft. De ervaring over ons bedrijf, begint bij de klant al online.

Potentiele klanten komen tegenwoordig allemaal via het internet terecht bij je occasions. Het is jammer dat je hierdoor minder in contact staat met je klanten, maar ik vind het een positieve ontwikkeling. Hier moeten we als bedrijf wel op inspelen. Een gebruiksvriendelijke en goed functionerende website is onmisbaar in deze tijd.

 

Voor een goede online vindbaarheid en functionele website zijn we gaan samenwerken met Autosociaal. Zij bieden ons altijd een goede service en wij bieden deze weer aan onze klanten. Zo bieden wij altijd gratis vervangend vervoer aan en worden auto’s na een onderhoudsbeurt altijd gewassen. We merken dat klanten dit waarderen. Nu hopen we deze service ook online door te voeren.

 

Wij willen uiteindelijk onze klanten erop aansturen om zoveel mogelijk online te gaan doen. Met de online oplossingen van Autosociaal, is het goed te coördineren. Op deze manier besparen we tijd aan werkzaamheden als het beantwoorden van telefoontjes en het inplannen van werkplaatsafspraken. Klanten kunnen dit nu zelf via de website of de app. Doordat de website en de app gebruiksvriendelijk zijn, is dit voor de klant zelf ook makkelijker en sneller. Hierdoor willen we ons gaan onderscheiden van andere autobedrijven en een stukje klantbinding opbouwen met de klant. Een auto is toch een stukje vertrouwen.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!