Mike de Bruin, verkoper bij Autobedrijf Kleverlaan:
Autobedrijf Kleverlaan, waar klantenbinding hoog in het vaandel staat, is al bijna 50 jaar een bekende naam in regio Noordwijkerhout en omstreken. Omdat dit familiebedrijf al sinds 1993 gerelateerd is aan Kia hebben zij alle kennis en kunde aan boord van dit merk, maar ook andere merken kunnen terecht in de ruime werkplaats. Zij zorgen ervoor dat u zorgeloos de weg op kunt door middel van de beste kwaliteit en service, want de klant staat tenslotte voorop. In de showroom zijn verschillende Kia modellen te bewonderen, maar ook voor andere merken bent u bij Autobedrijf Kleverlaan aan het juiste adres. Er wordt veel waarde gehecht aan de relatie met de klanten, dit blijkt dan ook uit het motto van Autobedrijf Kleverlaan: “Uw mobiliteit is onze prioriteit”.
In 2018 hebben een aantal collega’s de koppen bij elkaar gestoken om te kijken hoe wij onze website konden moderniseren. Zo kwamen wij websites tegen van andere autobedrijven die een samenwerking hadden lopen met Autosociaal. De websites vonden wij er strak en modern uitzien. Persoonlijk contact met de klant staat bij ons voorop, maar wij merken ook dat een online aanwezigheid tegenwoordig onmisbaar is. Daarom zijn wij een samenwerking gestart met Autosociaal en faciliteren zij sindsdien onze online omgeving. Alles is gemakkelijk vindbaar op de website en het maken van online afspraken is erg gebruiksvriendelijk. Er wordt een stukje extra service geleverd met de chatfunctie op de website waardoor de klanten direct met ons in contact staan.
Wij hebben voor de website gebruik gemaakt van de One Day Delivery service. De website is nu in één dag, op locatie, opgeleverd. Wij hadden hier zelf weinig omkijken naar, de fotograaf ging zijn werk en dit verliep hartstikke vloeiend. In korte tijd staat er een mooie, volledige website met professionele fotografie. Wij hebben dit als zeer fijn ervaren, echt een aanrader.
Wij verwachten dat het digitale aspect in de toekomst alleen nog maar zal toenemen, dit is toch een stukje gemakzucht die je als klant hebt. De vindbaarheid blijft hierbij heel belangrijk, maar ook hierin willen we het persoonlijke stukje niet verliezen. Ons team werkt hier al heel lang, er zijn weinig wisselingen en we zien vaak dezelfde gezichten. Bij de aankoop van een auto speelt emotie een grote rol. Klanten kunnen onze auto’s vinden op onze website, maar komen toch langs voor een afspraak om te auto zelf te ervaren.
Autosociaal is een meedenkende partij. Onze website wordt nu enkele jaren gefaciliteerd aan de hand van onze wensen en behoeften. Er is persoonlijk contact en er wordt tijd voor ons vrij gemaakt als er vanuit ons vragen zijn. Wanneer er problemen zijn wordt er meegedacht en direct actie ondernomen. De lijntjes zijn kort wat erg fijn is, al met al een fijne samenwerking en goede service.
© Copyright 2023 All Rights Reserved