Autobedrijf P. de Rover

Peter en Rianne de Rover, eigenaren van Autobedrijf P. de Rover: 

Als familiebedrijf sinds 1977 vinden wij het belangrijk om vernieuwend te blijven. Wij zijn de derde generatie die het autobedrijf voortzet. Veiligheid, vakkundigheid, kwaliteit, persoonlijk klantcontact en eerlijke adviezen staan bij ons voorop. Naast onze vaste klanten, die soms al meer dan 40 jaar bij ons komen, willen we er ook voor zorgen dat we jongere klanten aantrekken. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om een samenwerking aan te gaan met Autosociaal.

 

Onze kracht is dat we een klein, gemoedelijk autobedrijf zijn op de universele markt. We willen onze klanten persoonlijke service bieden. Om in te spelen op de wensen en behoeften van de klant, hebben we bij Autosociaal een app genomen.

 

We merken dat de app goed is ontvangen door onze klanten. Er zijn veel positieve reacties binnen gekomen. In eerste instantie was de app bedoelt voor onze jongere klanten, om zo mee te gaan met de vernieuwingen van tegenwoordig. Toch zagen we in de resultaten terug dat ook oudere klanten graag gebruik maken van de app. Door de coronacrisis maken klanten ook meer gebruik van de app, omdat ze het liefst zo min mogelijk uit huis gaan.

 

Het resultaat van de app vinden wij goed gelukt. We zouden Autosociaal zeker aanbevelen aan andere autobedrijven. Ze bieden een fijne service. Wanneer wij vragen hebben kunnen we ze altijd bereiken en denken ze met ons mee in oplossingen. Een super goede service!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!