Autobedrijf Pepers

Eddy Pepers, eigenaar van Autobedrijf Pepers:

Door middel van de online oplossingen van Autosociaal maken we al een aantal jaar gebruik van onze eigen app. Toen onze website toe was aan vernieuwing, hebben we geen moment getwijfeld en deze ook laten ontwerpen door Autosociaal. We vinden het een prettig idee dat onze website en app bij dezelfde partij onder gebracht is.

Onze oude website was niet veilig of gebruiksvriendelijk. Daarnaast was het tijd om met de digitale communicatie mee te gaan en wilden we een website met de huidige ontwikkelingen.

Websitebezoekers moeten snel en eenvoudig informatie kunnen vinden. Daarom moet onze website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk zijn. Onze nieuwe website voldoet nu aan de eisen van de klant en heeft bovendien een frisse en persoonlijke uitstraling gekregen. Hierop ontvangen we veel positieve reacties van onze klanten. Zo vinden onze vaste klanten het erg leuk om een stukje over onze historie te lezen.

Tegenwoordig hebben mensen door je website al een oordeel over je bederijf. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze digitale communicatiekanalen, zoals de app en website, hetzelfde uitstralen als wanneer klanten ons bezoeken. Doordat mensen veel tijd online doorbrengen mis je soms wel het stukje persoonlijk contact. Hier komt onze app om de hoek kijken. Met de app willen wij contact met de klanten onderhouden, dit voor een goede klantbinding. Dit kan door middel van de chatfunctie of door het versturen van foto’s. Vaste klanten maken veel gebruik van de app en ervaren dit als zeer prettig.

De samenwerking met Autosociaal bevalt erg goed. De website werd binnen een dag bij ons op locatie opgeleverd. Dit vonden wij erg prettig. Bovendien worden wij altijd snel en kundig geholpen bij vragen of opmerkingen.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!