Peter Schoolderman, eigenaar van Autobedrijf Schoolderman:
Sinds 2017 zijn wij al klant bij Autosociaal en dat maakt ons gelukkig! We wilden destijds een gedeelte van ons klantcontact automatiseren en meegaan in de digitalisering van deze processen. Dit geeft ons autobedrijf een professionele uitstraling.
We merken dat we online veel beter vindbaar zijn door de werkzaamheden van Autosociaal. Verschillende klanten komen via de website bij ons. In de werkplaats is het hierdoor ontzettend druk, er worden veel online afspraken ingepland.
Service vinden we bij Schoolderman erg belangrijk, we focussen ons op klantenbinding. Klanten moeten zich bij ons thuis voelen. Dit gevoel hebben wij door vertaald naar onze online kanalen. Door de professionele foto’s die bij ons zijn gemaakt, straalt onze identiteit online hetzelfde uit als binnen ons bedrijf. We laten klanten kennis maken, met wie wij zijn.
Naast onze (online) identiteit, werkt het systeem van Autosociaal erg fijn. Het koppelt naadloos met Carsystems, het garagesysteem waar wij mee werken. Stilstaan betekent achteruitgang bij Schoolderman, we willen met de technologie mee blijven gaan. Hier ondersteund Autosociaal ons nu bij, dat bevalt uitstekend.
Ik zou Autosociaal omschrijven als een fijne partij om mee samen te werken. We worden bij vragen altijd vriendelijk geholpen door de helpdesk en er is een prettige communicatie. De band met Autosociaal is uitstekend, we zijn enorm blij met deze samenwerking.
© Copyright 2023 All Rights Reserved