Autobedrijf Termijtelen

Autobedrijf Termijtelen over Autosociaal:  

Communicatie, daar draait het bij ons allemaal om. Het is belangrijk bij het werven van potentiële klanten, maar ook bij het onderhouden van onze bestaande klanten. Eerder was dit vooral in de showroom, maar in dit tijdperk gaat het vooral om digitaal. Samen met Autosociaal zorgen we zowel in de fysieke showroom als in de digitale showroom voor korte communicatielijnen met onze klant. Met als uiteindelijk doel: het creëren van de beste customer experience.

Een goede customer experience kunnen we realiseren door onze communicatie af te stemmen op de klant. Dit willen we zo persoonlijk mogelijk maken, door middel van het benaderen van de klant via onze eigen app. We versturen een chatbericht als de auto klaar staat of we versturen een herinnering voor de APK-keuring. Hierdoor kunnen we de klant op een laagdrempelige manier bereiken. Maar ook andersom. Als klanten vragen hebben, willen ze snel de juiste antwoorden. Via de app kan de klant ons gemakkelijk bereiken.

Zo kunnen we effectief meedenken met de klant en gemakkelijk om verduidelijking vragen waar nodig. Hierdoor creëren we als het ware ons eigen een-op-een-communicatie met de klant. We merken dat zowel wij als onze klanten deze vorm van communicatie erg prettig vinden.

Met de online oplossingen van Autosociaal kunnen onze programma’s onderling afgestemd en geïntegreerd worden. Zo sluiten alle digitale kanalen naadloos aan op ons garage managementsysteem. We komen ’s ochtends aan op kantoor en alle afspraken van onze klanten staan er automatisch in. We hoeven het enkel te bevestigen. Hierdoor is de communicatie geautomatiseerd en toch persoonlijk, maar zijn we er weinig tijd aan kwijt. Dit maakt de ondersteuning bij onze klantcommunicatie nog beter, waar we erg enthousiast van worden. Samen halen we het uiterste uit onze werkdag en zorgen we voor de beste customer experience!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!