Door mee te gaan in de laatste trends en ontwikkelingen houden we onze klanten tevreden. Dit is iets wat wij belangrijk vinden bij ons autobedrijf. Tegenwoordig zijn online kanalen en marketing automation steeds belangrijker. Iedereen oriënteert zich eerst online naar een autobedrijf, voordat ze bij je binnen stappen. Om deze reden zijn wij een samenwerking aan gegaan met Autosociaal. We wilden graag een vernieuwde website en app, hier hebben wij alleen geen ervaring mee. Dus wie kan dit nou beter voor ons ontwikkelen dan Autosociaal?
Met www.toncar.nl en de Toncar app kunnen we klanten een extra service bieden. Hiermee kunnen we inspelen op de laatste ontwikkelingen en zorgen voor een goede klantrelatie. De online platformen kunnen waarde toevoegen aan je bedrijf maar je moet er wel moeite in steken. Wij proberen ervoor te zorgen dat we genoeg tijd aan marketing investeren en dat er een collega achter zit die er ook accuraat mee bezig is.
Naast de online platformen die we hebben afgenomen maken we ook gebruik van e-mail marketing bij Autosociaal. Hiermee kunnen we klanten via de mail benaderen en herinneringen sturen. Een vorm van marketing automation. We merken dat klanten hier profijt van hebben en dit als extra service ervaren. Als ik naar de toekomst kijk, denk ik dat persoonlijk contact met de klant nog steeds erg belangrijk is. Dit geeft klanten een vertrouwelijk gevoel. Maar persoonlijk contact kan je al creëren door via de app een chatbericht te sturen.
Ik zou Autosociaal bij alle autobedrijven aanraden, het is een fijne partij die altijd voor ons klaarstaat. Ze staan ons bij vragen altijd netjes te woord. Daarnaast hebben ze ons geholpen bij het online zichtbaar worden.
© Copyright 2023 All Rights Reserved