Toncar Bosch Car Service

Danielle van Egmond, werkzaam bij Toncar Bosch Car Service:

Online oriëntatie

Door mee te gaan in de laatste trends en ontwikkelingen houden we onze klanten tevreden. Dit is iets wat wij belangrijk vinden bij ons autobedrijf. Tegenwoordig zijn online kanalen steeds belangrijker. Iedereen oriënteert zich eerst online naar een autobedrijf, voordat ze bij je binnen stappen. Om deze reden zijn wij een samenwerking aan gegaan met Autosociaal. We wilden graag een vernieuwde website en app, hier hebben wij alleen geen ervaring mee. Dus wie kan dit nou beter voor ons ontwikkelen dan Autosociaal?

Extra service

Met een website en app kunnen we klanten een extra service bieden.  Hiermee kunnen we inspelen op de laatste ontwikkelingen en zorgen voor een goede klantrelatie. De online platformen kunnen waarde toevoegen aan je bedrijf maar je moet er wel moeite in steken. Wij proberen ervoor te zorgen dat we er genoeg tijd aan investeren en dat er een collega achter zit die er ook accuraat mee bezig is.

E-mailmarketing

Naast de online platformen die we hebben afgenomen maken we ook gebruik van e-mail marketing bij Autosociaal. Hiermee kunnen we klanten via de mail benaderen en herinneringen sturen. We merken dat klanten hier profijt van hebben en dit als extra service ervaren. Als ik naar de toekomst kijk, denk ik dat persoonlijk contact met de klant nog steeds erg belangrijk is. Dit geeft klanten een vertrouwelijk gevoel. Maar persoonlijk contact kan je al creëren door via de app een chatbericht te sturen.

Online zichtbaarheid

Ik zou Autosociaal bij alle autobedrijven aanraden, het is een fijne partij die altijd voor ons klaarstaat. Ze staan ons bij vragen altijd netjes te woord. Daarnaast hebben ze ons geholpen bij het online zichtbaar worden.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!