Toncar Bosch Car Service

Danielle van Egmond, werkzaam bij Toncar Bosch Car Service:

Door mee te gaan in de laatste trends en ontwikkelingen houden we onze klanten tevreden, dat is iets wat wij belangrijk vinden bij ons autobedrijf. Een website en app die up-to-date zijn horen hier ook bij. Het ontwikkelen van een goede website en app, daar hebben wij geen ervaring mee. Hiervoor zijn wij bij Autosociaal gekomen.

 

In 2016 hebben we een app laten ontwikkelen door Autosociaal. We hebben voor een eigen app gekozen om mee te blijven doen met de laatste ontwikkelingen. Met deze app kunnen we klanten iets extra bieden.

Een app kan waarde toevoegen aan je bedrijf wanneer je er echt moeite in steekt. Zorg dat je er genoeg tijd aan investeert en dat er iemand achter zit die er ook accuraat mee bezig is.

 

Door de goede samenwerking met Autosociaal hebben we na de app, ook de website laten ontwikkelen door Autosociaal. De website die we voor de tijd hadden was nogal verouderd. Er is voor ons een gebruiksvriendelijke, moderne website ontwikkelt door Autosociaal. Klanten kunnen snel en makkelijk de informatie vinden die ze zoeken.

 

Als ik naar de toekomst kijk, denk ik dat persoonlijk contact met de klant nog steeds erg belangrijk is. Dit geeft klanten een vertrouwelijk gevoel. Maar persoonlijk contact kan je al creëren door via de app een chatbericht te sturen.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!