Autobedrijf van Doorn

Geert-Jan van Doorn, Eigenaar van Autobedrijf van Doorn:

Autobedrijf van Doorn is al sinds 1949 actief. Al die jaren zijn wij ons blijven ontwikkelen en hebben we als bedrijf geïnvesteerd in moderne technieken, gereedschappen én de relatie met onze klanten. Vandaar hebben wij ervoor gekozen om een app en website te laten ontwikkelen door Autosociaal. Ook op het gebied van digitale communicatie willen wij namelijk mee gaan met de huidige ontwikkelingen.

Daarom moet onze website voornamelijk gebruiksvriendelijk zijn voor onze klanten. Verder is de site nu overzichtelijk, goed vindbaar en kunnen bezoekers eenvoudig onze voorraad bekijken. Klanten reageren dan ook positief op de nieuwe site. Ze vinden dat de website een frisse uitstraling heeft gekregen.

Websitebezoekers krijgen door de fotografie een goede eerste indruk van ons autobedrijf. Dit kan van doorslaggevend belang zijn als mensen een occasion bekijken op de website. Wanneer je online uitstraling goed is, zullen mensen eerder langskomen voor bijvoorbeeld een proefrit. Aangezien mensen steeds vaker hun auto’s uitzoeken op het internet was dit voor ons een belangrijk aandachtspunt.

Het nadeel hiervan kan zijn dat je minder in contact komt met je klanten, omdat ze veel online regelen. Hier komt onze app om de hoek kijken. We zijn een klein universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de lokale bevolking. De app stelt ons in staat om eenvoudig contact te leggen d.m.v. de chatfunctie.

Voor onze klanten is dit ook fijn, want zij willen hun autozaken steeds vaker regelen via hun mobiele apparaten. Met de app kunnen ze makkelijk een afspraak inplannen, vragen stellen en worden ze herinnerd aan hun APK. Onze klanten zijn vaak verrast dat we beschikken over een eigen app en maken hier enthousiast gebruik van.

Autosociaal is ons aangeraden door bevriende autobedrijven en de samenwerking bevalt tot nu toe erg goed. Bovendien was het fijn dat Autosociaal bij ons op locatie kon komen om de website in elkaar te zetten. Super!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!