Autobedrijf van Doorn

Geert-Jan van Doorn, Eigenaar van Autobedrijf van Doorn:

Autobedrijf van Doorn is al sinds 1949 actief. Al die jaren zijn wij ons blijven ontwikkelen en hebben we als bedrijf geïnvesteerd in moderne technieken, gereedschappen én de relatie met onze klanten. Vandaar hebben wij ervoor gekozen om met Autosociaal in zee te gaan. Ook op het gebied van digitale communicatie willen wij namelijk mee gaan met de huidige ontwikkelingen.

Voor ons is het van belang dat onze online omgeving gebruiksvriendelijk is voor onze klanten. We krijgen vanuit onze klanten veel positieve reacties. Ze vinden dat de website er op vooruit is gegaan met een frisse uitstraling.

Wij zijn ontzettend blij met de fotografie. Hierdoor krijgen klanten een goede eerste indruk van ons als autobedrijf wanneer ze ons online bezoeken. Professionele foto’s kunnen de doorslag geven voor klanten als ze een occasion bekijken op de website. Wanneer je online uitstraling goed is, zullen potentiele kopers eerder langskomen voor bijvoorbeeld een proefrit. Daarnaast is het ook een stukje persoonlijkheid die je terug laat komen. Klanten krijgen een gevoel bij je bedrijf, ze zien wie er achter het bedrijf zit. Zo kunnen wij onze identiteit doorvoeren naar online.

Verder laten wij ons volledig ontzorgen door Autosociaal. Ze verzorgen voor ons Facebook en Instagram re-marketing en ook verzorgen ze de e-mailmarketing. Hierdoor worden onze klanten door middel van een e-mail herinnert aan een APK beurt en krijgen ze een felicitatie mail wanneer ze jarig zijn. Hierdoor willen we de klantenbinding met onze klanten verbeteren.

Autosociaal is ons aangeraden door bevriende autobedrijven en de samenwerking bevalt tot nu toe erg goed. Bovendien was het fijn dat Autosociaal bij ons op locatie kon komen om de website in elkaar te zetten. Super!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!