Carprof Valentijn

Adrie Valentijn, directeur van Carprof Valentijn:

Positioneren

Al 10 jaar zijn wij bij Carprof Valentijn gespecialiseerd in het repareren van auto’s. We hebben alle kennis in huis en kunnen het complete plaatje bieden aan de klant. Waar we minder kennis over hebben is ons bedrijf online positioneren. Hiervoor zijn wij een samenwerking met Autosociaal aangegaan. Zij ontzorgen ons volledig en hebben ervoor gezorgd dat wij online goed vindbaar zijn.

Online op de kaart

Ik was me al een tijdje aan het oriënteren hoe ik mijn bedrijf online op de kaart kon zetten. Autosociaal staat hierom bekend. Ze hadden ook al onze Valentijn app ontwikkeld. Niet veel later hebben ze onze website, www.autoservice-valentijn.nl, succesvol in een nieuw jasje gestoken. Ook hebben ze direct e-mailmarketing voor ons ingericht. De combinatie van deze mogelijkheden bevalt uitstekend. De website sluit naadloos aan op onze app, voertuigmanagementsysteem en onze werkplaatsplanner van Carsystem. Bijkomend voordeel: het is énorm gemakkelijk om zelf kleine aanpassingen te maken op de website, via edlink.

Online vindbaarheid

We krijgen veel positieve reacties vanuit de klant hoe we ons positioneren en op onze online omgeving, maar zelf zijn we er ook ontzettend positief over. Onze online vindbaarheid is aanzienlijk verbeterd, hier zien we ook mooie voorbeelden van in de praktijk. Een voorbeeld hiervan is dat er vaak via de app afspraken worden ingepland, van klanten die nog nooit eerder bij ons zijn geweest. Naar aanleiding van een websitebezoek, heeft de klant dan onze app gedownload en een afspraak gemaakt.

E-mailmarketing

Klanten ontvangen ook persoonlijke mails van ons. Zoals een herinnering voor een bandenwissel of APK-beurt. Daarnaast worden er geautomatiseerde felicitaties gestuurd op de verjaardag van de klant. Hier ontvangen we vaak leuke reacties op, we bouwen hierdoor aan een goede klantrelatie met de klant. De klant is bij ons geen nummer, maar een persoon. Dat persoonlijke gevoel, willen we ook uitstralen.

Samenwerking Autosociaal

Autosociaal is een meedenkende partij. Wij ervaren het als praktisch en uniek dat alles bij 1 provider kan worden neergelegd, zo hebben we alles onder één dak. Verder ervaren we goede ondersteuning van de helpdesk wanneer we vragen hebben. Autosociaal houdt van snel aanpakken en helpt ons altijd meteen vooruit.

One Day Delivery

Daarnaast wil ik Autosociaal een compliment geven over de One Day Delivery. Normaal gesproken ben je lang aan het voorwerken naar een nieuwe website toe. Bij Autosociaal wordt de website in één dag opgeleverd, op locatie. We hebben dit zeer fijn ervaren, echt een pluspunt van jullie service! Een aanrader voor elk autobedrijf.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!