Autobedrijf Bösing

Margaret Bösing, mede-eigenaar Bosch Car Service Bösing:

 

Door middel van onze site, willen wij het gevoel van ons autobedrijf uitstralen. We zitten aangesloten bij Bosch Car Service, maar hebben er voor gekozen om de website in eigen beheer te nemen. Hierdoor kunnen we zelf kiezen wat we willen uitstralen via de website.  Maar hoe ontwikkel je een eigen website? Daar hebben wij geen verstand van en daarom hebben wij Autosociaal ingeschakeld.

 

Naar mijn mening moet een website eenvoudig in gebruik zijn, goed zichtbaar en informatief. We zetten op de website geen technische verhalen, maar vertellen in duidelijke taal wat we kunnen betekenen voor de klant. Zij willen online via de website een goed gevoel krijgen over het autobedrijf en weten waar het voor staat. Aandacht voor de klant, betrouwbaarheid en kwaliteit is wat we willen uitstralen en waar wij voor staan. Deze eigenschappen staan hoog bij ons in het vaandel en zijn nu ook terug te vinden op onze site!

Omdat de website zo goed in de smaak viel, hebben we ook een eigen app laten ontwikkelen door Autosociaal. We willen er met de app voor zorgen dat klanten makkelijker contact met ons kunnen leggen. Daarnaast kunnen we zelf ook makkelijker contact leggen met de klant door een bericht te sturen. Door in contact te blijven met je klant en bijvoorbeeld een herinnering te sturen als het bijna tijd is voor een APK beurt of een bandenwissel, zorg je ervoor dat er continue een doorstroom is binnen je bedrijf.

 

De samenwerking met Autosociaal bevalt ons tot nu toe uitstekend. De website werd op locatie binnen een dag ingericht, er werd geluisterd naar onze wensen, dit was echt super. Een leuke dag met een fijne sfeer en door de korte lijnen konden we snel schakelen. Daarnaast vinden we de combinatie van de website en de app erg sterk!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!