Hoe willen jouw klanten het liefste vernemen dat hun APK eraan zit te komen? Of dat het tijd is om de winterbanden te verwisselen? En hoe geweldig zou het zijn als wij kunnen herkennen dat jouw klant toe is aan een nieuwe auto? Met edlink koppelen wij de gegevens van jouw klanten aan alle beschikbare garagesoftware. Door klantprofielen op te bouwen en data te analyseren kunnen wij de klantreis automatiseren én personaliseren. We weten precies wat jouw klanten willen, voordat ze het zelf weten. En spelen daarop in.
Met edlink zorgen we ervoor dat alle beschikbare garagesoftware samenwerkt en elkaar versterkt. Via diverse databases verzamelen we de gegevens van jouw klanten en maken we profielen aan. We weten wanneer een auto onderhoud nodig heeft of wanneer de garantie verloopt, maar ook wanneer jouw klant toe is aan een nieuwe auto. Daarnaast weten we op welk kanaal deze klant het beste reageert. Zo kunnen we een optimale online beleving op maat creëren. Passend bij de wensen van de individuele klant in de huisstijl van jouw bedrijf. En dat volledig geautomatiseerd!
Dat doen we volledig geautomatiseerd voor ongeveer 1000 autobedrijven. Toch lukt het ons om de berichten een persoonlijk gevoel mee te geven. Sterker nog: deze schaal stelt ons in staat trends te ontdekken. Waarmee we het gedrag van jouw klanten voorspellen. Om zo in te spelen op behoeften waarvan ze nog niet weten dat ze die hebben.
Gaat het volgende week sneeuwen? Dan mailen we dat het tijd is voor een bandenwissel. Loopt een leasecontract ten einde? Dan versturen we een bericht via whatsapp. Is jouw klant in de markt voor een nieuwe auto? Via een Google of Facebook Ad adverteren we een auto in de stijl van jouw klant. Zo stroomlijn je niet alleen de werkplaatsbezetting, maar vergroot je bovendien de kans op een nieuw showroombezoek. En jouw klanten krijgen het gevoel dat ze op hun wenken worden bediend.
Hoe makkelijk is het voor jouw klanten om alle service die jij te bieden hebt terug te vinden op één centrale plek? Met jouw eigen APP creëer je een persoonlijk platform waar jouw klanten afspraken kunnen inplannen, informatie kunnen terugvinden, door jouw occasionaanbod kunnen scrollen, schade kunnen melden en vragen kunnen stellen via de chatfunctie. Ze kunnen de APP eenvoudig op hun smartphone gebruiken en krijgen op relevante momenten notificaties verstuurd. Ondertussen voldoe jij automatisch aan de Europese normen voor veiligheid en privacy. Je hebt er bijna geen omkijken naar, maar het biedt wel een superieure klantervaring.
Wij bouwen al aan Automotive Personal Platforms voor autobedrijven sinds 2014. Een APP is bereikbaar via desktop en smartphone. Inmiddels hebben wij voor meer dan 1000 autobedrijven een APP ontwikkeld in hun eigen herkenbare huisstijl.
Met een APP van vergroot jij je omzet en verbeter je de klanttevredenheid. Bovendien voldoe je automatisch aan Europese normen rondom privacy en online security.
In jouw APP koppelen wij de gegevens van jouw klanten aan de garagesoftware van alle bekende spelers in de markt. Of het nu om financiën, je occasionaanbod of je werkplaatsagenda gaat. Zo kunnen we eenvoudig inspelen op de behoeften van jouw klanten. We weten beter wat ze willen dan zij zelf.
Wij zorgen ervoor dat jouw APP precies aan jouw smaak en huisstijl voldoet. Daarmee is het een prachtig visitekaartje, een hyperpersoonlijke klan-omgeving en een online showroom ineen.
Jouw APP van Autosociaal voldoet automatisch aan de Europese normen rondom privacy en veiligheid.
Een eigen APP is een krachtige manier om de band met je klant te versterken. Door in te spelen op verschillende klantbehoeftes biedt je een zeer persoonlijke ervaring.
Via jouw APP kunnen jouw klanten eenvoudig hun voertuiggegevens bekijken. Met notificaties informeer je ze als het tijd is voor een keuring of bijvoorbeeld winterbanden. Dit gaat volledig automatisch.
Via een intuïtieve interface maken jouw klanten afspraken voor onderhoud of reparaties. Met slechts een paar klikken controleren ze de beschikbaarheid en kiezen ze tijd en datum.
Via de chatfunctie kunnen jouw klanten snel en simpel berichtjes sturen. Daarin kunnen ze eventueel foto’s, video’s en hun live-locatie delen.
Jouw klanten kunnen in jouw APP een schadeformulieren invullen en hebben de nummers die handig zijn bij pech of schade altijd bij de hand.
Als autobedrijf kun je vandaag de dag niet meer zonder website. Het is de plek waar mensen als eerste naartoe gaan om te kijken welke occasions er in je showroom staan. Maar met een eigen website kun je meer. Het is ook de plek waar klanten komen om een afspraak te maken. En door het webverkeer goed in de gaten te houden, helpt een goede website je ook om leads te achterhalen en je conversie te verhogen.
Als autobedrijf kun je vandaag de dag niet meer zonder website. Het is de plek waar mensen als eerste naartoe gaan om te kijken welke occasions er in je showroom staan. Maar met een eigen website kun je meer. Het is ook de plek waar klanten komen om een afspraak te maken. En door het webverkeer goed in de gaten te houden, helpt een goede website je ook om leads te achterhalen en je conversie te verhogen.
Sinds autosociaal in 2015 is begonnen, hebben we voor meer dan 1000 autobedrijven een website op maat gemaakt. Maandelijks worden deze website bezocht door meer dan 3.000.000 unieke bezoekers.
Wij kunnen je niet alleen helpen bij het bouwen van je website, maar ook bij het vergroten van de vindbaarheid. Met de nieuwste SEO-tools zorgen we ervoor dat jouw website hoog in de Google-ranking komt te staan. Bovendien kunnen we precies zien waar jouw bezoekers vandaan komen en naar welke occasions ze kijken. In uitgebreide rapportages delen we deze inzichten, zodat jij je website slimmer in kan richten en scherper kan adverteren.
De online wereld staat niet stil. En de Europese regelgeving ook niet. Wij zorgen ervoor dat jouw website altijd up-to-date is en aan de laatste veiligheidseisen voldoet. Daarbij maakt het niet uit of iemand jouw website op een computer, tablet of telefoon bekijkt: hij is op elk device even strak en gebruiksvriendelijk.
Een nieuwe occasion aanschaffen kost tijd. Je oriënteert je eerst op verschillende automotive portalen zoals Gaspedaal, Autotrader, Autoscout en Marktplaats. Je bezoekt een showroom. Maakt een testrit. Slaapt er nog een nachtje over. Tussendoor doe je de dingen die je altijd doet. Zoals op Facebook of Instagram scrollen. En als je daar dan precies de auto tegenkomt die je zoekt, wordt de kans dat je ’m in het echt wilt zien ineens een stuk groter. Precies daar zorgt Carconnector voor: klanten die toe zijn aan een nieuwe auto in contact brengen met de occasions die ze zoeken.
Het basisprincipe is simpel. Wij koppelen de gegevens van jouw website aan Meta (het moederbedrijf van Facebook en Instagram). Nadat iemand op jouw site een auto heeft gezien, komt deze persoon 30 dagen lang deze en soortgelijke auto’s tegen op Facebook en Instagram uit jouw voorraad. Hoe meer tijd iemand naar en op jouw site klikt, hoe beter we iemand leren kennen. Door bezoekersdata, profielen en trends aan elkaar te koppelen, kunnen we per persoon heel precies voorspellen welke occasions de grootste kans van slagen hebben.
Waar begint iemand te zoeken naar een nieuwe auto of een garage voor onderhoud? Precies: op Google. Hoe hoger jouw autobedrijf in de zoekresultaten staat, hoe eerder ze op jouw link zullen klikken. Maar hoe doe je dat, hoe zorg je ervoor dat je de concurrentie onder je laat in de Google zoekresultaten? Nou, met de volledig geautomatiseerde Google advertenties van Adsmotive bijvoorbeeld.
Kijk, zo werkt het. We beginnen met het bepalen van de juiste zoektermen. Wat wil jouw klant weten en wat wil jij bereiken? Meer proefritten bijvoorbeeld, of meer werkplaatsbezoeken? Nadat we dat hebben vastgesteld, kunnen we jouw website met Google Ads integreren. De slimme algoritmes van Adsmotive zijn speciaal ontwikkeld voor autobedrijven. En zorgen ervoor dat jouw website bovenaan in Google komt te staan met de relevante boodschap. We werken met vaste budgetten. Zo heb je volledige controle over de samenwerking en het resultaat.
WhatsApp ons