Autobedrijf Hartgerink

Autosociaal is de online partner van Autobedrijf Hartgerink: 

Klantrelaties worden steeds belangrijker. Vroeger bestond onze klantenkring voornamelijk uit vaste klanten, maar we merken dat dit steeds meer verschuift. Mensen zijn vaker bereid om verder te rijden voor een occasion of hun onderhoud. Dat betekent dat je jezelf moet onderscheiden van andere autobedrijven. Hierom zijn wij een samenwerking aangegaan met Autosociaal.

In 2017 hebben we de Opel Klanttevredenheid Award 2017 gewonnen. Dit geeft aan dat we op de goede weg zijn, maar het kan altijd beter. We zijn dan ook altijd bezig met de vraag hoe we klanten tevreden kunnen houden. Klantgeluk staat bij ons hoog in het vaandel.

Door middel van een eigen app willen wij in contact komen met de klant en ze aan ons bedrijf binden. Daarnaast maakt een eigen app het makkelijker om informatie uit te wisselen, zijn onze occasions inzichtelijk en blijven klanten op de hoogte met behulp van nieuws- en pushberichten.

Klanten willen tegenwoordig snel en eenvoudig contact kunnen leggen. De chatfunctie van de app is hierbij een uitkomst. Op 2e kerstdag begon een klant te chatten over een auto die ze had gezien in de app. De eerstvolgende werkdag na de kerstdagen stonden deze mensen in de showroom en hebben ze de auto gekocht. Een mooi voorbeeld van hoe snel het kan gaan. Verder zien we veel mensen werkplaatsafspraken maken via de app.

Daarnaast willen we online uitstralen wie wij zijn en waar wij voor staan, namelijk kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom hebben we naast de app ook voor een website van Autosociaal gekozen. Mensen zijn tegenwoordig vaker online en zoeken dan ook naar occasions. Het is belangrijk dat dit goed wordt weergegeven op je site.

Het was erg prettig dat jullie in een dag de website op konden leveren. Zo zagen we gelijk het eindresultaat en konden we ter plekke feedback geven. Dit was erg positief.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!