Auto Jawes

Gerrie Weijman, mede-eigenaresse van Auto Jawes:

Door middel van de hulp van Autosociaal hebben we een nieuwe website en app laten ontwikkelen. Hiervoor hebben we gekozen omdat we toe waren aan een frisse en nieuwe website met bijpassende app.

Klanten kunnen op onze nieuwe website makkelijk informatie vinden. Vanuit de klanten hebben we ook veel positieve reacties gehad op de website, er kan makkelijk en snel een afspraak worden gemaakt en onze occasionvoorraad is eenvoudig in te zien.

Naast de website, hebben we ook een app laten ontwikkelen. Ook in de app kunnen klanten direct een afspraak inplannen en er is makkelijk contact te leggen met ons.

De website en de app horen bij onze dienstverlening, het is een stukje van onze online service.

 

Via de website en de app moeten klanten het gevoel van Auto Jawes krijgen, dit is iets wat bij onze vorige website ontbrak. Wanneer onze website wordt geopend, moet de klant een gevoel van het bedrijf krijgen. Wij zijn een familiebedrijf met een klein team en dit gevoel willen we ook uitstralen naar de klant.

Tegenwoordig is het steeds belangrijker om online een goed beeld te geven van je aanbod, met veel foto’s en een duidelijke omschrijving. Potentiële klanten oriënteren zich steeds meer online bij hun zoektocht naar een auto, dus het is belangrijk om met de tijd mee te gaan. Zelf vind ik het wel jammer, omdat ik het altijd erg leuk vind wanneer mensen langs komen in onze showroom.

Toch zijn er gelukkig nog klanten die liever langskomen vanwege de persoonlijke begeleiding en het advies van een verkoper. Daarnaast kan een klant ook niet alles online beslissen, zo blijven mensen vaak langskomen voor een proefrit en willen ze ook een goed gevoel krijgen bij het bedrijf waar ze de auto gaan kopen.

 

Toch merken we dat door de online kanalen aan te bieden, klanten makkelijker reageren. We merken dat sommige mensen het niet prettig vinden om te bellen en voor hen is de app een uitkomst. Ook sturen we via de app wel eens foto’s van auto’s die in onderhoud zijn, zo kan de klant zien wat er gerepareerd moet worden.

 

We willen Autosociaal erg bedanken voor de mogelijkheden die ze ons bieden. Onze keuze is op Autosociaal gevallen omdat we het contact erg prettig vinden, dit gaf voor ons de doorslag. Bovendien zijn jullie gespecialiseerd in de autobranche, jullie weten goed waar jullie mee bezig zijn en dat maakt her samenwerken fijn.
Dat jullie bij ons op locatie in een dag de website konden opleveren was ook erg prettig. We kijken daarop terug als een gezellige dag!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!