ABD Renault

Sjoerd Koopmans, marketing manager bij ABD Renault: 

Customer journey

Communicatie met klanten verschuift tegenwoordig steeds meer naar online. Elke klant gaat ervanuit dat je online customer journey up-to-date is. Ook voor ons als dealerbedrijf is het van belang dat wij hierop inspelen. Hier heeft Autosociaal ons bij ondersteund.

Resultaat online identiteit

De behoefte van onze klant ligt bij de service die wij bieden. Deze service willen we doorvoeren in onze identiteit en uitstralen naar buiten. We leveren alleen maar kwaliteit bij ABD. Dit is ook terug te zien in onze resultaten. Ondertussen zijn we al 12 keer in de top 3 van beste deals beland, waarvan we al 8 jaar op nummer 1 zijn geëindigd. Dit is een prestatie waar we erg trots op zijn en hiermee willen we ons ook positioneren.

Koppeling met ons  plansysteem

Autosociaal heeft ons hierbij ondersteund. Door middel van een app hebben zij onze identiteit naar voren laten komen. Onze app is helemaal ingericht naar onze wensen en hier zijn we heel tevreden over. Daarnaast koppelt Autosociaal naadloos met onze systemen. Wij werken onder andere met Wheeler Delta, Cartel en Autolline. Klanten kunnen via de app een afspraak inplannen en deze komt dan via het plansysteem bij ons binnen.

Toekomstbeeld ABD Renault

Als we naar de toekomst kijken, ziet dit er voor ons positief uit. We zijn een dealerbedrijf in twee merken, namelijk Renault en Nissan. Deze automerken hebben ervaring in digitalisering en gaan mee in de verschuiving van showroom naar online. Daarnaast blijven we samenwerken met Autosociaal, want dit bevalt ons super goed. Autosociaal is een eerlijke, betrouwbare partij die meedenkt met ons als dealerbedrijf. Bij alle vragen die we hebben, staan jullie ons netjes te woord. Echt super service!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!