ABD Renault

Sjoerd Koopmans, marketing manager bij ABD Renault: 

Communicatie met klanten verschuift tegenwoordig steeds meer naar online. Elke klant gaat ervanuit dat je online customer journey up-to-date is en je via verschillende kanalen bereikbaar bent. Om hierop in te spelen zijn wij een samenwerking aangegaan met Autosociaal.

 

De behoefte van onze klant ligt bij de service die wij bieden. Bij ABD bieden wij onze klanten 3 zekerheden. De laagste kosten per kilometer, de beste service en we repareren niet zonder toestemming. Met de app oplossing van Autosociaal, willen wij onze klanten nog een extra kanaal aanbieden waarmee ze laagdrempelig contact met ons kunnen opnemen. Zie het als extra service.

 

Als we kijken naar de toekomst, ziet dit er voor ons positief uit. We zijn een dealerbedrijf in twee merken namelijk Renault en Nissan. Deze automerken hebben ervaring in digitalisering en gaan mee in de verschuiving van showroom naar online. Daarnaast blijven we een kwaliteitsproduct afleveren. We hebben ondertussen al 12 keer in de top 3 van beste deals gestaan, waarvan we al 8 jaar op rij op nummer 1 zijn geëindigd.

 

De samenwerking met Autosociaal bevalt ons goed. Jullie zijn een eerlijke, betrouwbare partij die meedenkt met het autobedrijf. Jullie staan ons bij alle vragen die wij hebben netjes te woord. Een super service.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!