Autobedrijf Dekker

Marcel Dekker, directeur van Opel Dekker: 

Onze website is voor ons de belangrijkste showroom. Tegenwoordig oriënteert onze klant zich via het internet. Iedere zoektocht begint online! Onze (potentiële) klanten komen vaak via een occasion portal of zoekmachine terecht op onze website. Via facebook remarketing kunnen we met Autosociaal potentiële kopers volgen via social media. We merken dat dit tot een verbetering van ons website verkeer leidt en uiteindelijk, meer verkoop!

Een potentiële koper wil graag weten bij wat voor autobedrijf de auto weg komt en is opzoek naar identiteit en relevante ervaringen. Hierdoor is het belangrijk dat onze website up-to-date is en onze identiteit uitstraalt.

Autosociaal koppelt met klantenvertellen.nl waardoor we op overzichtelijke wijze reviews kunnen tonen. Ons occasionaanbod wordt rechtstreeks vanuit Wheeler Delta op mijn website geplaatst. Dit werkt enorme eenvoudig.

We zijn een familiebedrijf. We onderscheiden ons hiermee van andere opel- dealerbedrijven. Autosociaal heeft foto’s gemaakt en onze identiteit online door vertaald. Hier ontvangen we veel positieve reacties op. De uitstraling van de website komt overeen met de sfeer in de showroom. Ook zien we een performance verbetering. Meer leads, door een optimale werking van onze website. Clean en helder, met de juiste call-to-actions op de juiste plek.

Wij zouden Autosociaal aan iedereen aanraden, in praktijk heb ik dit al meerdere keren gedaan, omdat wij erg tevreden zijn.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!