Dorzo

Pim Verspreek, verkoopadviseur bij Dorzo:

Openstaan voor digitalisering

DORZO is al sinds 1960 actief als automobiel dealerbedrijf in de merken Renault, Dacia en Nissan. We zijn een innoverend bedrijf en staan open voor digitalisering. Wij zijn er van overtuigd dat er veel minder klantcontact komt in de toekomst, alles wordt digitaal. Behalve de showrooms, deze zullen wel moeten blijven, maar verder zal al het klantcontact steeds meer via online gaan.

Verbeterpunten

We zijn in 2016 een samenwerking met Autosociaal gestart, zij hebben ons laten inzien waar online verbeterpunten lagen voor ons dealerbedrijf. De plannen die zij hadden voor ons klonken veelbelovend. Zij hebben in eerste instantie een app voor ons ontwikkelt.

Instagram en Facebook re-marketing

Door de jaren heen hebben wij naast een app van Autosociaal ook gekozen voor Instagram en Facebook re-marketing. Hier zijn we tot op de dag van vandaag nog erg positief over. Op het moment dat wij potentiele klanten kwijtraken in hun customer journey, komt de hulp van Autosociaal om de hoek kijken. Doordat onze potentiele klant weer wordt herinnerd aan onze occasion in hun oriëntatiefase, merken wij dat we meer leads genereren.

Online planning

Daarnaast ervaren we veel gemak bij het inplannen van een online werkplaatsafspraak. Via onze app kunnen klanten deze zelf inplannen. Een afspraak van de klant wordt direct in ons plansysteem gezet doordat Autosociaal naadloos integreert met de Cartel werkplaatsplanner.

Toegankelijke partij

We zullen Autosociaal zeker aanbevelen bij andere auto- of dealerbedrijven. Wij ervaren Autosociaal als een fijne partij om mee samen te werken. Bij vragen staat Autosociaal altijd voor ons klaar en ze zijn goed bereikbaar. Een toegankelijke partij. Voor elk autobedrijf een aanrader!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!