Autobedrijf Duindam

Patrick Duindam, after sales manager Autobedrijf Duindam:

Binnen ons bedrijf staat klantcommunicatie hoog in het vaandel. Het is een uitdaging om deze ervaring vlekkeloos online door te voeren. Zodoende zijn we opzoek gegaan naar een aanbieder die ons bij dit vraagstuk verder kon helpen.

Zo kwamen we in contact met Autosociaal. Zij hebben ons meegenomen in de mogelijkheden van het optimaliseren van onze communicatie kanalen. Corona heeft ons mede het inzicht gegeven dat we online vindbaar en zichtbaar moeten zijn en makkelijk in contact kunnen komen met onze (potentiele klanten).

Met de up-to-date online diensten van Autosociaal kunnen we inmiddels snel en doelgericht communiceren met onze (potentiele) klanten. Autosociaal heeft onze identiteit enorm goed kunnen doorvoeren, we herkennen ons echt in deze beleving! We willen graag uitstralen wie we zijn, en dat is gelukt.

We merken dat onze klanten positief reageren en zien een duidelijke stijging van ons online verkeer. We merken dat we online beter gevonden worden. Hier zijn we erg tevreden over.

De werkwijze van Autosociaal is ons enorm goed bevallen. We zijn druk en maken hier normaliter te weinig tijd voor. Binnen één dag werd alles opgeleverd, d.m.v. een One Day Delivery. Onze core business is auto’s. De werknemers van Autosociaal hebben verstand van zaken en daardoor konden wij ons op onze dagelijkse werkzaamheden focussen.

Ik raad Autosociaal zeker aan andere autobedrijven aan. Ze hebben dezelfde normen en waarden als ons. Het is een flexibele organisatie, met een goede service. Alles wordt goed en snel opgepakt. Aanrader!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!