Autobedrijf Zuithof

Irma Zuithof, van Autobedrijf Zuithof:

Up-to-date online platformen

Om onze klanten de service te bieden die bij onze identiteit past, vinden wij het van belang dat we werken met up-to-date online platformen. Hierdoor zijn wij een samenwerking aangegaan met Autosociaal, een web-ontwikkelaar met verstand van auto’s en autobedrijven. Bij kennismaking gaven zij ons gelijk een goed gevoel.

Klantrelatie onderhouden

Wij zijn een laagdrempelig bedrijf en de relatie en binding met de klant staan hoog bij ons in het vaandel. Sommige klanten komen al 40 jaar bij ons voor het kopen en/of onderhouden van een auto. Daarnaast zijn onze monteurs ook al jarenlang in dienst, hierdoor is de klantrelatie tussen de klant en onze monteurs goed en persoonlijk. In de uitstraling van de website en de app wilden we dit vertrouwde gevoel ook laten terugkomen. Dit is goed gelukt! Daarnaast zijn de online oplossingen gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk. Alle informatie die een klant zou moeten weten, is makkelijk vindbaar.

Online oriënteren op jouw platformen

We zien dat door de online omgeving het aantal bezoekers in de showroom daalt. Mensen oriënteren zich via online en wanneer ze naar de showroom toe komen, hebben ze al een keuze gemaakt. Hierdoor wordt de verkoop steeds landelijker en minder regionaal. Dit is wennen, maar ik denk dat dit in de toekomst steeds vaker gaat voorkomen. Het belang van een goede online omgeving voor je bedrijf is dus onmisbaar. Ik denk daarom dat wij met de online oplossingen van Autosociaal precies op tijd zijn begonnen. We hebben een website en app die bij de tijd passen en waar mensen zich goed op kunnen oriënteren.

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!