Autobedrijf de Pijper

Alfred de Pijper, eigenaar van Autobedrijf de Pijper:

 

 

 

Bij autobedrijf de Pijper staat service hoog in het vaandel. Daarom maken wij bij binnenkomst in de zaak altijd een persoonlijk praatje met de klant en bieden we een kopje koffie aan. Maar nu willen deze service ook online doortrekken.

We vinden het belangrijk dat onze klanten ons makkelijk kunnen vinden via Google. Daarnaast vinden we het ook belangrijk dat onze website makkelijk is in gebruik en er ook een app is waarin ze ons kunnen bereiken. Hier heeft Autosociaal ons bij geholpen.

Er is een mooie website ontwikkelt, waar we veel positieve reacties op hebben ontvangen door onze klanten. De website is makkelijk in gebruik en mobielvriendelijk.

Naast de website beschikken we nu ook over een app. Via de app kunnen onze klanten nu afspraken maken en krijgen ze een herinnering als ze weer langs moeten komen voor een APK of onderhoudsbeurt. We merken dat veel klanten hier gebruik van maken en dat het een aanvulling is op onze dienstverlening.

Door de app kunnen we ook meer in contact blijven staan met de klant. Ik merk dat binnen onze branche het klantcontact steeds meer verschuift naar online. Zelf vind ik het belangrijk dat er persoonlijk contact blijft met de klanten. Door de website en de app die in verbinding met elkaar staan, kunnen wij klanten een persoonlijk bericht sturen en ze zo het gevoel geven dat er aan de klant gedacht wordt.

Hierdoor breng je een stukje emotie, enthousiasme en passie over naar je klanten. Door de nieuwe website en app in combinatie met onze service onderscheiden we ons van andere autobedrijven.

 

Met de app, de website en de samenwerking met Autosociaal zijn wij erg tevreden. Door jullie hebben wij als autobedrijf een groei doorgemaakt!

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!