Peter Bakker, eigenaar bij Ten Boekel en Bakker:
Online ontwikkelingen gaan razendsnel. Als Service Dealer van Kia en gespecialiseerd in Nissan kunnen we niet achterblijven in de digitalisering die plaatsvindt. Om ons bedrijf online te positioneren zijn we een samenwerking aangegaan met Autosociaal.
Allereerst heeft Autosociaal onze identiteit doorvertaald naar de website en app. (Potentiële) klanten willen tegenwoordig eerst online een beeld krijgen van een autobedrijf, voordat ze langskomen. Door onze professionele website, waar ons persoonlijke verhaal naadloos naar is doorgevoerd, krijgen onze (potentiële) klanten een kijkje in ons bedrijf. Deze worden ondersteund door de mooie foto’s die door Autosociaal zijn gemaakt bij ons op locatie. Een waardevolle aanvulling van de website waardoor klanten een beeld krijgen van met wie ze te maken hebben.
Sinds de samenwerking met Autosociaal merken we dat veel jongere klanten zich ook aan ons gaan binden. Dit komt doordat er veel verschillende mogelijkheden zijn om contact met ons op te nemen. Jongere klanten vinden het vaak fijn om online een werkplaatsafspraak in te plannen of om via de chat een berichtje te sturen. We merken dat dit steeds vaker gebeurt. Een uitbreiding op onze service!
Over de samenwerking met Autosociaal zijn we super tevreden. Autosociaal is een betrouwbare partij die ons altijd voorziet van eerlijke adviezen. Bij vragen of opmerkingen zijn er korte lijnen en wordt er altijd voor een goede oplossing gezorgd. Alles loopt gesmeerd en we hebben geen aanmerkingen over onze samenwerking.
© Copyright 2023 All Rights Reserved