MET EEN EIGEN APP ZIT JE ALTIJD IN DE BROEKZAK VAN JE KLANT.

Meer dan 90 procent van de mensen in Nederland heeft een smartphone en staan via hun smartphone in nauw contact met elkaar. Een eigen app is daarom een onmisbare tool geworden voor autobedrijven om hun klanten te bereiken.

Een app, afgestemd op jouw huisstijl of merk, verhoogt bewezen de verkoop van occasions en werkplaatsafspraken. Klanten kunnen gemakkelijk via de app het occasionaanbod bekijken en plannen zelf hun afspraak in, nadat ze een (automatische) herinnering hebben ontvangen voor hun APK of onderhoudsmoment.

Met de app verleen je service op het allerhoogste niveau en versterk je laagdrempelig de relatie met de klant. Je verleent gemakkelijk hulp bij pech en storingen door het schadeformulier via de app aan te bieden of bij vragen snel en gemakkelijk contact te zoeken via de chat.

Wij integreren de app met je occasion-invoerportaal en plansysteem. Op deze manier sluit de app naadloos aan op de dagelijkse werkzaamheden van jouw autobedrijf.

Meer informatie? Ontwikkel je eigen app.