Gespecialiseerd in Citroën en Peugeot

AUTOBEDRIJF CIVER

Autosociaal heeft mij doen inzien dat  het belangrijk is om op www.civer.nl duidelijk zichtbaar te maken. Wie wij zijn en waar we voor staan als autobedrijf willen we uitstralen. Dit hebben we goed naar voren weten te brengen door middel van fotografie. De heldere indeling van de website zorgt ervoor dat alles wat belangrijk direct te benaderen is.  Telefoonnummer van de zaak, maar ook een afspraak is zo gepland. Dit geldt eigenlijk hetzelfde voor mijn eigen app. Een leuke manier om laagdrempelig in contact te komen met je klant. We herinneren de klant niet alleen via onze eigen app aan onderhoud en reparatie maar ook per e-mail. 

"Klanten geven aan dat de website, app en e-mails er strak uitzien en alles erg gebruiksvriendelijk is."

Richard van der Laan, eigenaar van Autobedrijf Civer

Autosociaal heeft samen met ons bepaald wanneer wij het passend vinden om de klant te benaderen. De klant krijgt hierdoor op het juiste moment, het juiste bericht. Het mooie is dat alles op elkaar is afgestemd of volledig is ingericht voor de autobranche. Zo ook op onze operationele processen. Onze reviews via klantenvertellen.nl worden ingeladen. En ons plansysteem Carsystems staat gekoppeld aan onze online planner. Enorm gemakkelijk!

De samenwerking met Autosociaal vind ik erg prettig. Het team bestaat uit jonge en enthousiaste medewerkers. De dames die mijn website op locatie hebben gebouwd tijdens mijn one day delivery straalden ook veel enthousiasme uit. Daarnaast koppelt mijn garagesoftware Carsystems en invoersysteem van VWE naadloos aan op de diensten van Autosociaal. Verder staan de medewerkers ons altijd te woord en nemen ze alle zorgen voor ons weg. Zo kom je vooruit met elkaar!

Verloop van de samenwerking

Over Autobedrijf Civer

Wij zijn al sinds 1984 actief in de autobranche, gespecialiseerd in Citroën en later is hier ook Peugeot bij gekomen. Maar daarnaast onderhouden en repareren we ook alle andere automerken. Waar we bij Civer niet in gespecialiseerd in zijn, is online. Zit ons niet helemaal in het bloed. Ieder zijn eigen vak. Sinds mei 2020 zitten we in een nieuw bedrijfspand, daarom vond ik dat het ook tijd was voor een nieuwe website. Ik ben toen opzoek gegaan naar een externe partij die voor mij een website kon ontwikkelen. Autosociaal heeft mij veel inzicht gegeven in de mogelijkheden die er allemaal zijn in de autobranche om in contact te komen met mijn (potentiële) klant. Een wereld die voor mij erg onbekend was, maar veel kansen biedt.

Gericht (potentiële) klanten benaderen om meer occasions te verkopen?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.