Klantrelaties worden steeds belangrijker. Vroeger bestond onze klantenkring voornamelijk uit vaste klanten, maar we merken dat dit steeds meer verschuift. Mensen zijn vaker bereid om verder te rijden voor een occasion of hun onderhoud. Dat betekent dat je jezelf moet onderscheiden van andere autobedrijven. Hierom zijn wij een samenwerking aangegaan met Autosociaal. In 2017 hebben we de Opel Klanttevredenheid Award 2017 gewonnen. Dit geeft aan dat we op de goede weg zijn, maar het kan altijd beter. We zijn dan ook altijd bezig met de vraag hoe we klanten tevreden kunnen houden. Klantgeluk staat bij ons hoog in het vaandel.
"Mensen zijn tegenwoordig vaker online en zoeken dan ook naar occasions. Het is belangrijk dat dit goed wordt weergegeven op je site."
Door middel van een eigen app willen wij in contact komen met de klant en ze aan ons bedrijf binden. De klantrelatie optimaliseren. Daarnaast maakt een eigen app het makkelijker om informatie uit te wisselen, zijn onze occasions inzichtelijk en blijven klanten op de hoogte met behulp van nieuws- en pushberichten.
Klanten willen tegenwoordig snel en eenvoudig contact kunnen leggen. De chatfunctie van de app is hierbij een uitkomst. Op 2e kerstdag begon een klant te chatten over een auto die ze had gezien in de app. De eerstvolgende werkdag na de kerstdagen stonden deze mensen in de showroom en hebben ze de auto gekocht. Een mooi voorbeeld van hoe snel het kan gaan. Verder zien we veel mensen werkplaatsafspraken maken via de app.
Verloop van de samenwerking
Daarnaast willen we online uitstralen wie wij zijn en waar wij voor staan, namelijk kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom hebben we naast de app ook voor een website van Autosociaal gekozen. Mensen zijn tegenwoordig vaker online en zoeken dan ook naar occasions. Het is belangrijk dat dit goed wordt weergegeven op je site. Het was erg prettig dat jullie in een dag de website op konden leveren. Zo zagen we gelijk het eindresultaat en konden we ter plekke feedback geven. Dit was erg positief.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.