Autobedrijf van Empel is een familiebedrijf met oog op klanttevredenheid. In 1975 is Piet het autobedrijf gestart. Sinds de jaren 90 zijn Anita en haar broer in het bedrijf gekomen. Vorig jaar ben ik ook mede-eigenaar geworden van autobedrijf van Empel. We zijn van universele garage uitgegroeid tot een Citroën Erkend Reparateur. Persoonlijk contact met de klant staat bij ons hoog in het vaandel, maar wij merken ook dat een online aanwezigheid tegenwoordig onmisbaar is. Daarom zijn wij sinds 2016 een samenwerking aangegaan met Autosociaal.
Om mee te blijven gaan met de tijd hebben we een website en een app afgenomen bij Autosociaal. Hier zijn we heel positief over. Autosociaal ontzorgt ons hier volledig, zodat onze focus blijft waar die hoort; bij de klant en zijn/haar auto. De website is duidelijk, overzichtelijk en praktisch ingedeeld. Het is helemaal ingericht naar onze wensen en identiteit. Ook de app is een toevoeging aan ons autobedrijf. We merken dat de gebruikers van onze app enthousiast zijn over alle mogelijkheden. Denk hierbij aan het inplannen van een werkplaatsafspraak of een chat bericht sturen om een vraag te stellen. De edlink beheerdersapp is ook een fijne toevoeging waar wij veel gebruik van maken.
Job Kil, mede-eigenaar Autobedrijf van Empel
Daarnaast hebben we ook e-mailmarketing afgenomen bij Autosociaal. Hiermee optimaliseren we het customer relationship management. We herinneren onze klanten er bijvoorbeeld aan als hun APK bijna verloopt en versturen een felicitatie op hun verjaardag. Ook zorgt dit ervoor dat we een aantal keer per jaar vanuit het autobedrijf van ons laten horen. Deze contactmomenten zijn van belang voor het onderhouden van een goede klantrelatie. Ten opzichte van grote dealers, denk ik dat wij veel meer persoonlijk contact hebben met onze klant. Wij bijten ons vast in het probleem van de klant en nee is geen antwoord. Klanten zijn bij ons geen nummer. Dit laat Autosociaal ook duidelijk terugkomen in onze online identiteit.
Wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Autosociaal. Een dynamisch team, die ons altijd te woord staan via de helpdesk en met ons meedenken. Daarnaast blijven ze groeien en door ontwikkelen, zoals nu met de vernieuwde app. Ik verwacht dat hier een hele positieve werking van komt!
WhatsApp ons