Autobedrijf Gielen is al meer dan vijftig jaar een begrip in onze regio. We zijn een familiebedrijf, die al drie generaties mee gaat. Mijn opa is het autobedrijf begonnen met zijn passie voor auto’s, die mijn vader en ik met hem delen. Ik ben de derde generatie die nu ook werkzaam is binnen ons prachtige familiebedrijf. Sinds 1969 zijn we Erkend Reparateur van Toyota en sinds kort ook Vakgarage. Om ons autobedrijf toekomstbestendig te maken, vind ik het belangrijk om in te spelen op de trends en ontwikkelingen die gaande zijn. Zo ook de digitalisering.
Aron Gielen, verkoopadviseur bij Autobedrijf Gielen
Een online omgeving is tegenwoordig onmisbaar voor een autobedrijf. Hier proberen wij op in te spelen door onze eigen app. Deze hebben we laten ontwikkelen door Autosociaal en hier zijn we ontzettend enthousiast over. We merken dat een app een grote toegevoegde waarde voor ons heeft. Vanuit de klant hebben we veel positieve reacties ontvangen. De app zorgt ervoor dat wij als organisatie altijd gemakkelijk te bereiken zijn voor de klant.
Er worden herhaaldelijk veel werkplaatsafspraken ingepland via de app. Onze vaste klanten hebben deze functie helemaal ontdekt. Het nieuws dat Autosociaal een nieuwe app heeft ontwikkeld, heeft ons ondertussen ook al bereikt. Deze vernieuwde app ziet er nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker uit. We waren al enthousiast over de app, maar met de nieuwe app kunnen we nog meer functionaliteiten gebruiken. We vinden het bijvoorbeeld een toegevoegde waarde dat we nu ook foto’s kunnen meesturen naar klanten via de chat.
Autosociaal heeft een enthousiast team. Ze zijn erg betrokken bij onze organisatie en verlenen ons altijd goede service. Er is altijd een persoonlijke benadering en dit voelt vertrouwd. Hier zijn we erg over te spreken. We zouden het ieder autobedrijf aanraden om een samenwerking aan te gaan met Autosociaal.
WhatsApp ons