Door de digitalisering van tegenwoordig, is het van belang om ons online te positioneren. Hiervoor zijn we een samenwerking met Autosociaal aangegaan. Zij hebben onze identiteit doorgevoerd naar onze online kanalen. We vinden het belangrijk om online een goed beeld af te geven van ons autobedrijf omdat steeds meer (potentiële) klanten zich vooraf online oriënteren. We merken dat klanten makkelijker reageren via onze online kanalen. Tegenwoordig vinden klanten het minder prettig om te bellen en via de website of app contact op kunnen nemen, is een fijne uitkomst hiervoor.
Gerrie Weijman, mede-eigenaresse James Auto Jawes
Via de website krijgen klanten een eerste indruk van onze identiteit. We zijn een familiebedrijf met een klein team, dit gevoel willen we ook uitstralen naar de klant. Verder kunnen we onze klant in elke stap van de customer journey meenemen. Alles is goed vindbaar op onze site. Ons aanbod staat duidelijk vermeld op onze website met professionele fotografie en goede omschrijving. Daarnaast is alles over ons bedrijf vindbaar en kan er makkelijk contact worden opgenomen. Voor een extra persoonlijke service, kan elke klant onze app downloaden. Via de app kunnen klanten ons vragen stellen via de chatfunctie. Maar wij kunnen door middel van de chatfunctie onze klanten ook op de hoogte houden van een onderhoudsbeurt. Bij onverwachtse kosten kunnen we een berichtje sturen en we kunnen updates geven hoe het ervoor staat met een foto. Een extra stukje service.
Autosociaal is een fijne partij om mee samen te werken. Het is altijd mogelijk om laagdrempelig contact met ze op te nemen via de helpdesk, hier hechten wij veel waarde aan. Bovendien is Autosociaal gespecialiseerd in de autobranche, ze weten waar ze mee bezig zijn en dat maakt het nog vertrouwder om een samenwerking aan te gaan. Daarnaast hebben jullie in een dag de website opgeleverd bij ons op locatie. Dit was ontzettend fijn! We kijken op deze dag terug met een glimlach, het was een gezellige dag.
WhatsApp ons