James Autoservice

AUTO RENS

Bij Auto Rens staan we voor aandacht voor de klant, betrouwbaarheid en kwaliteit. We zijn een jong, enthousiast en gedreven team die met de tijd mee wil gaan. Om in te spelen op de online ontwikkelingen van tegenwoordig, hebben we besloten een samenwerking aan te gaan met Autosociaal. Zij ondersteunen ons bij het doorvoeren van onze online identiteit. Klantcontact onderhouden vinden wij erg belangrijk. We willen onze klanten persoonlijke service bieden en een goede klantrelatie met ze opbouwen. Daarnaast vinden we het ook belangrijk om onze klanten up-to-date te houden door middel van social media.

We zijn erg actief op Facebook en zien dat veel klanten ons hier ook op volgen. Ook versturen we e-mails. We herinneren klanten aan een afspraak en houden ze op de hoogte over ons autobedrijf. Zelf zijn we ook erg tevreden over www.autorens.nl. Eerder hadden wij een website van JAMES Auto Service, maar hier kwam onze eigen identiteit niet in terug. Nu wij onze eigen website hebben, ontwikkelt door Autosociaal, kunnen we onze identiteit veel beter naar de klant uitstralen. Naast het uiterlijk van de website, is de werking ook belangrijk. Klanten kunnen een werkplaatsafspraak maken en deze komt bij ons binnen. Wij werken bij Auto Rens met Carsystems. Dit loopt gesmeerd met het systeem van Autosociaal.

"Van onze klantrelaties hebben we positieve reacties ontvangen over de website en app."

Rens en Marlisah van Belzen, eigenaren van Auto Rens

Verloop van de samenwerking

Autosociaal is een enthousiast en gedreven team. Ze hebben bij ons op locatie de website ontworpen binnen een dag. Dit vonden we super fijn. Daarnaast staan ze ons altijd netjes te woord.

Meer weten over onze online software?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.