Door de digitalisering die tegenwoordig plaatsvindt vonden wij het tijd om ons online beter te profileren. Als Opel Erkend Reparateur is het voor ons van belang om mee te gaan in de ontwikkelingen van de tijd. Zo zien we de voordelen in van het automatisch (online) benaderen van klanten in iedere stap van de customer journey op een laagdrempelige manier.
Na onderzoek en het uitwisselen van ervaringen zijn we een samenwerking met Autosociaal aangegaan. Tegenwoordig onze online partner.
Bij Autoservice Huls staan we voor kwaliteit, service en een persoonlijke benadering. Deze kernwaarden komen allemaal terug op www.autoservicehuls.nl. Door middel van de fotografie, die ook door Autosociaal is uitgevoerd, laten we via onze online kanalen zien wie we zijn en waar we voor staan. Dat is iets wat wij erg belangrijk vinden. Daarnaast heeft Autosociaal ons ook geholpen bij het inrichten van onze online customer journey. We willen door middel van het automatisch benaderen van de klant via o.a. e-mail en pushberichten, een goede klantbinding opbouwen. Klanten moeten op een laagdrempelige manier contact met ons op kunnen nemen. De klant kan vanaf de bank, online een afspraak inplannen.
Freddy Huls, eigenaar van Autoservice Huls
Dit is niet alleen tijdsbesparing voor de klant, maar ook voor ons. Vroeger belden klanten vaak om een afspraak in te plannen, nu dit allemaal via online gaat, scheelt dit veel telefoontjes. Ook merken we dat onze online vindbaarheid aanzienlijk is verbeterd. Klanten komen snel bij onze website terecht. Ik denk dat dit vooral in de toekomst heel belangrijk gaat zijn, als deze digitalisering zich voort zet. Hier zijn wij vroegtijdig op voorbereid.
Autosociaal is voor ons een complete ontzorger. Wanneer er vragen zijn, worden deze direct opgepakt. Er wordt oprecht advies aan ons gegeven en we worden met alles geholpen. Daarnaast, het belangrijkste; er worden goede afspraken gemaakt en deze komen ze ook na. Wij zijn erg tevreden!
WhatsApp ons