Autosociaal heeft ons het inzicht gegeven dat onze online profilering beter kon. Hierdoor hebben wij ingezien, dat we aan onze online customer journey moeten werken. Door deze opheldering is een succesvolle samenwerking met Autosociaal ontstaan. Bij Den Hartogh staat de klant centraal. Voor elke klant, ontwikkelen wij een unieke customer journey. In elke stap van de klantreis willen wij de klant benanderen, om zo een goede klantrelatie op te bouwen. Dit is offline niet te behalen. Om onze online doelstellingen te gaan behalen hebben wij de hulp van Autosociaal aangenomen.
Nanne Schlukebir, mede-eigenaar Autobedrijf den Hartogh
Dit heeft voor ons de doorslag gegeven om met Autosociaal aan het werk te gaan. Via www.nissandenhartogh.nl en de app kunnen wij duidelijk communiceren met onze klanten en de customer journey gemakkelijker maken. Via de app kunnen we chatten met de klant, over de voortgang van een werkplaatsafspraak. Zo komt de klant nooit voor onverwachte verassingen te staan. Daarnaast kan een werkplaatsafspraak gemaakt worden, wat ook veel gebeurt via onze website. Dit is gemakkelijker voor de klant. Zo hoeft er geen telefonisch contact opgenomen te worden. Ook voor onze werknemers scheelt dit tijd!
Ik zie de samenwerking met Autosociaal als een toekomstgerichte investering. In de toekomst gaat er denk ik, veel veranderen in de autowereld. De digitalisering zet zich voort en hier spelen wij op in door de online kanalen die wij bij Autosociaal hebben afgenomen. Op de helpdesk zit er altijd een collega, die ons een luisterend oor biedt en ons bij onze vragen ondersteund. Daarnaast denken jullie met ons mee, wordt er op onze online presentaties gelet en worden er goede ideeën aangedragen. Een aanrader voor elk autobedrijf!
WhatsApp ons