JAMES

AUTOCENTRUM DE WIERS

Het aantal showroombezoeken zijn de afgelopen jaren behoorlijk gedaald. Mensen zoeken tegenwoordig voorafgaand aan de koop al online informatie op. Daarom moet je ervoor zorgen dat online alles goed geregeld is. Je moet online goed vindbaar zijn, beschikken over de juiste uitstraling en alles overzichtelijk weergeven. Als je dit niet doet dan loop je achter de feiten aan. Onze website is nu zo ingericht dat deze voldoet aan de wensen van de klant. Dit merken we onder meer door het aantal toegenomen werkplaatsafspraken via onze website.

"Onze website is nu zo ingericht dat deze voldoet aan de wensen van de klant. Dit merken we onder meer door het aantal toegenomen werkplaatsafspraken via onze website."

Marco Stekelenburg, eigenaar Autocentrum de Wiers

Bij Autocentrum de Wiers geloven we in de combinatie van online en persoonlijk contact. Daarom gebruiken we naast onze website ook een eigen app. Hiermee kunnen onze klanten eenvoudig een afspraak inplannen, storingen herkennen of occasions bekijken. Daarnaast ontvangen ze herinneringen voor bijvoorbeeld de APK. Maar ze kunnen via de app ook eenvoudig contact met ons op nemen door gebruik te maken van de chat- of belfunctie.

Verloop van de samenwerking

Wij hebben gekozen voor de oplossingen van Autosociaal om eenvoudig (online) contact te leggen met onze klanten. Aangezien autozaken steeds vaker online geregeld worden, willen we hier als bedrijf op inspelen. Dankzij Autosociaal staan wij nu in verbinding met onze klanten. De oplossingen van Autosociaal werden bij ons op locatie opgeleverd. Deze dag heb ik als zeer geslaagd ervaren. Er was een goede match tussen mijzelf, mijn werknemers en Autosociaal met veel raakvlakken. Bovendien staat Autosociaal altijd voor ons klaar als wij vragen hebben of iets willen wijzigen. Op Autosociaal kun je rekenen!

Meer weten over onze online software?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.