AUTOBEDRIJF DIRK VAN DER STEEN

Service staat sinds 1986 hoog in het vaandel bij Dirk van der Steen. Klant is koning. Als autogarage willen we mee gaan met de tijd en vinden we het belang dat we deze service ook online aan onze klanten kunnen aanbieden. We zijn hierom een samenwerking aangegaan met Autosociaal, zij hebben onze online platformen geoptimaliseerd. We maken vooruitgang met onze autogarage app en nieuwe website www.dirkvandersteen.nl. Autosociaal heeft veel kennis in de autobranche, hierdoor weten zij precies hoe wij ons het best online kunnen positioneren. Door middel van onze identiteit die nu terug komt op onze website, zijn we heel tevreden over onze positionering.

Door de klant wordt er steeds vaker online een werkplaatsafspraak ingepland. Eerder belden klanten liever naar de autogarage om een afspraak te maken. Tegenwoordig zijn klanten gewend om alles online te regelen, iedereen gaat mee in de digitalisering. Wij vinden dit een positieve verandering. We merken dat dit niet alleen voor ons als autobedrijf, maar ook voor onze klant veel tijd scheelt.

"Door middel van onze identiteit die nu terug komt op onze website, zijn we heel tevreden over onze positionering."

Hanneke van der Steen, mede-eigenaresse Autobedrijf Dirk van der Steen

Verloop van de samenwerking

In de toekomst zetten we deze stijgende lijn graag voort. De samenwerking met Autosociaal bevalt ons heel goed en hierdoor blijven we als autobedrijf groeien. We verkopen merkbaar meer en we worden compleet ontzorgt. De helpdesk is altijd bereikbaar wanneer we vragen hebben. Daarnaast wordt er altijd met ons mee gedacht en er worden goede adviezen gegeven.

Gericht (potentiële) klanten benaderen om meer occasions te verkopen?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.