Sinds 2014 zijn wij al een gelukkige klant bij Autosociaal. Wij vonden dat het toen tijd was om ons bedrijf online op de kaart te zetten. Klanten oriënteren zich namelijk steeds meer online, voordat ze naar een autobedrijf heenkomen. Er is destijds iemand van Autosociaal bij ons langs geweest en heeft ons de mogelijkheden voorgelegd. We waren meteen verkocht! Door de jaren heen zijn wij met Autosociaal mee gegroeid, zij ondersteunen ons in alles op het gebied van online.
Janita Mulder, mede-eigenaresse Auto Drielanden
Door Autosociaal is onze online vindbaarheid voor de autogarage ontzettend verbeterd is, we zijn nu beter vindbaar dan voorheen. Een tijdje terug hebben we het resultaat van onze verbeterde online vindbaarheid nog mogen ervaren. Bij garage Auto Drielanden hebben we ons gespecialiseerd in retrofitten. Een tijdje geleden kregen wij een aanvraag van een bedrijf uit Utrecht, om voor een aantal elektrische auto’s het te retrofitten. Dit terwijl wij zelf in Harderwijk zitten! Doordat we online zo goed vindbaar zijn, zijn ze in Utrecht op onze website terecht gekomen. Via onze website hebben ze over onze kennis gelezen. Zo zien we het resultaat terugkomen in de praktijk!
We zijn ontzettend tevreden over Autosociaal. Sinds het begin is Autosociaal altijd al behulpzaam geweest, wanneer we bellen met vragen worden we altijd netjes te woord gestaan. Er wordt altijd meegedacht in een oplossing, Autosociaal heeft de kennis in huis. In de jaren dat we klant bij jullie zijn, is Autosociaal ontzettend gegroeid. Toch worden we altijd nog goed geholpen en voelt het nog steeds als een persoonlijke en betrouwbare partij. We vinden het knap dat jullie dit zo vasthouden, dit maakt jullie onderscheidend.
Daarnaast merken we dat klanten voordat ze naar ons autobedrijf komen, zich eerst via www.autodrielanden.nl hebben georiënteerd. Ze komen met specifieke vragen over informatie die ze online al hebben gelezen. We gebruiken onze website als een online showroom. Onze identiteit is goed vertaald naar online en met de fotografie wordt het nog persoonlijker. We kunnen de klanten een beeld geven van ons autobedrijf, voordat ze bij ons langs zijn geweest. Dat is wat ons onderscheidt, dit maakt ons uniek. Ook wordt de werkplaatsplanner veel gebruikt, bijna alle afspraken worden tegenwoordig online ingepland door de klant. De afspraak gaat via de website en het systeem van Autosociaal naar het systeem waar wij in werken, namelijk Carsystems. Dit verloopt perfect. We hebben nu alle klantgegevens op één plek.
WhatsApp ons