CARPROF

AUTOBEDRIJF VAN HAARLEM & FISCHER

Sinds 2019 zitten wij met ons autobedrijf van Haarlem en Fischer in een nieuw bedrijfspand. Nadat we verhuist zijn naar onze nieuwe pand, zijn we ons bedrijf gaan professionaliseren. We hebben ons aangesloten bij het garageconcept Carprof. Daarnaast hebben we Autosociaal in armen genomen om ons online opnieuw te positioneren en om (online) in verbinding te staan met onze klant. Hier zijn we heel blij mee! Sinds 2019 zijn we aangesloten bij Carprof, hier zijn we tevreden over. Carprof levert een eersteklas ervaring voor al onze klanten, op het gebied van hun auto. Toch vinden wij het waardevol dat we ook een samenwerking met Autosociaal hebben. Carprof richt zich op landelijke bekendheid voor ons autobedrijf, dit is voor ons bekendheid op macroniveau. Autosociaal richt zich op onze (potentiële) klanten. 

Wij hebben Autosociaal in armen genomen om ons op microniveau te ondersteunen. Door de oplossingen van Autosociaal, merken we dat klanten meer betrokken worden bij ons autobedrijf. We zijn heel enthousiast over de nieuwe app. Hierdoor kunnen we gemakkelijk contact leggen met de klant door middel van een berichtje of een notificatie. Het is een mooie toevoeging aan ons autobedrijf met veel functionaliteiten. Ook vanuit de klant krijgen we hier veel positieve reacties over. Korte lijntjes tussen ons en de klant vinden wij belangrijk.

"Korte lijntjes tussen ons en de klant vinden wij belangrijk. Dit merken wij bij Autosociaal ook."

Dirk-Jan, medewerker inkoop, verkoop en administratie

Deze korte lijntjes hebben we ook ervaren met Autosociaal. Tijdens de ontwikkeling van onze website werd er snel geschakeld om tot het eindresultaat te komen. Over de uitstraling van onze website zijn we heel tevreden. Onze identiteit is naadloos doorgevoerd naar onze online omgeving. We hebben nu een website met een professionele en vernieuwende uitstraling. Daarnaast zijn we online veel beter vindbaar. Autosociaal heeft voor ons Google gecertificeerde teksten geschreven, hierdoor zijn we beter vindbaar in de zoekmachines. Ook is de SEO van onze website geoptimaliseerd. Hierdoor komen we bij bepaalde zoekwoorden die belangrijk zijn voor ons autobedrijf ook bovenaan te staan in Google.

Verloop van de samenwerking

Autosociaal is van toegevoegde waarde voor ons autobedrijf. Er zijn korte lijnen, waardoor het bijna lijkt alsof we een extra werknemer hebben. Het neemt ons een hoop werk uit handen. Daarnaast gaan we mee in de digitalisering van tegenwoordig. Een samenwerking met Autosociaal is een aanrader voor elk autobedrijf!

Gericht (potentiële) klanten benaderen om meer occasions te verkopen?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.