Bij Mastebroek willen we ons blijven ontwikkelen. Achterover leunen hoort hier niet bij. We blijven ondernemen. In deze tijd verwacht onze klant dat we mee gaan in de digitalisering van klantcontactprocessen. Om op deze behoefte in te spelen, zijn wij een samenwerking aan gegaan met Autosociaal. Zij hebben ons online op de kaart gezet. Autosociaal heeft onze identiteit naadloos weten door te trekken naar onze eigen dealerwebsite en app. Omdat (potentiële) klanten zich tegenwoordig eerst online oriënteren, krijgen ze meteen een goede indruk van wie we zijn als bedrijf en waar we voor staan.
Han Mastebroek, directeur bij Mastebroek Autoservice
Daarnaast wordt er een duidelijke navigatiestructuur gehanteerd op www.mastebroek.nl, alles is goed vindbaar. Hier krijgen we veel positieve reacties over van onze klanten. Verder voorzien we alle klanten van service e-mails, ontworpen door Autosociaal. Met e-mailmarketing herinneren we klanten aan een APK, bandenwissel of onderhoudsbeurt. Daarnaast versturen we ook persoonlijke mails, zoals een felicitatie op de verjaardag van de klant. Hiermee willen we de relatie met de klant versterken. We willen het contact met de klant laagdrempelig houden. Daarom is de klant bij ons altijd in de lead. Ze bepalen bij ons zelf welke berichten ze ontvangen.
Ik ben zelf erg enthousiast over de combinatie van web, app en e-mail. We ervaren hier veel gemak van. Ook de systemen waar wij in werken, Wheelerdata en Wincar, koppelen perfect met de systemen van Autosociaal. Dit loopt gesmeerd. Autosociaal is een vooruitstrevende organisatie. We zijn erg tevreden over de werkzaamheden die zij voor ons uit handen nemen, ze ontzorgen ons volledig. Ze zetten ons online op de kaart en zorgen ervoor dat we meegaan in de digitalisering. Autosociaal is een toegevoegde waarde voor elk autobedrijf!
WhatsApp ons