BOSCH CAR SERVICE

OKKEN

Ouderwetse service in de moderne techniek, dat is waar we bij autobedrijf Okken voor staan. Een goede service en een persoonlijke benadering staan hoog bij ons in het vaandel. De klant heeft tegenwoordig de behoefte om zich eerst online te oriënteren, wij waren hier onvoldoende op ingericht. We zijn op zoek gegaan naar een specialist. Hier is een samenwerking met Autosociaal uitgekomen, zij hebben ervoor gezorgd dat wij onze klanten ook online dezelfde excellente service kunnen aanbieden.

"Door middel van de fotografie, die ook door Autosociaal is uitgevoerd, laten we via onze online kanalen zien wie we zijn en waar we voor staan."

Rick Kelly, verkoop- en inkoopmedewerker bij Bosch Car Service Okken

Autosociaal heeft ons online gepositioneerd aan de hand van onze app en website www.autobedrijfokken.nl. Allereerst door onze identiteit terug te laten komen via onze online kanalen. Autosociaal heeft ons geholpen met professionele fotografie. Hierdoor kunnen (online) klanten ons online beter leren kennen. We willen online laten zien wie wij zijn, en waar we als autobedrijf voor staan. Zo kan de klant voor zichzelf onderzoeken of wij een passende fit zijn bij zijn mobiliteitsbehoefte.

Naast de verbetering in de uitstraling van onze online identiteit, ervaren wij ook veel gemak van de oplossingen van Autosociaal. In het verleden belden klanten altijd voor een afspraak. We merken dat onze nieuwe website ons veel tijd bespaard. Klanten plannen tegenwoordig eenvoudig online een werkplaatsafspraak in. Daarnaast maken klanten ook graag gebruik van de chatfunctie. Voor ons is het makkelijk om een klant via een chatbericht op de hoogte te houden of om snel een vraag te beantwoorden. Vanuit de klant krijgen we hier enorm veel positieve reacties op!

Verloop van de samenwerking

De samenwerking met Autosociaal bevalt ons super goed. Binnenkort starten we ook met de e-mailmarketing. Hiermee willen we onze klanten herinneren aan belangrijke onderhoudsmomenten. Daarnaast verwachten wij dat e-mailmarketing ook goed is voor de klantbinding. We ontvangen bijvoorbeeld een e-mail wanneer ze jarig zijn of een herinnering voor een APK. Bij Autobedrijf Okken ontzorgen wij de klant volledig met hun auto, dit doet Autosociaal ook voor ons, maar dan op online gebied. Ze ontzorgen ons volledig en geven goede tips en oprechte en eerlijke adviezen!

Meer weten over onze online software?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.