Sinds medio 2018 zijn wij een samenwerking aangegaan met Autosociaal. In het begin hebben we getwijfeld over de samenwerking met Autosociaal, omdat we zelf niet heel digitaal zijn ingesteld. Nu pas zien we in dat een eigen online omgeving onmisbaar is. Bij Auto Center Piet Ooms staan we voor service, flexibiliteit en kwaliteit. In de werkplaats en showroom bieden we dit al aan klanten, maar sinds we met de oplossingen van Autosociaal werken bieden we dit ook online aan onze klanten. Het is niet meer weg te denken om mee te gaan in de digitalisering van tegenwoordig. Naast de professionele website en de nieuwe app, maken we ook gebruik van e-mailmarketing bij Autosociaal.
Edwin Ooms, mede-eigenaar Auto Center Piet Ooms
Hierdoor benaderen we klanten met het juiste bericht op het juiste moment. Denk hierbij aan een verlopen APK, de winterbandenwissel of een berichtje op de verjaardag van de klant. Bij Piet Ooms vinden we een persoonlijke benadering naar de klant erg belangrijk, door deze mails bouwen we een nog betere klantrelatie op met onze klanten. De klant is bij ons geen nummer! Vanuit onze klant krijgen we ook veel positieve reacties over onze online omgeving. We zijn goed vindbaar en de app en website zijn gemakkelijk in gebruik. Er worden dagelijks afspraken ingepland via de werkplaatsplanner. Daarnaast geeft het de klanten een vertrouwd gevoel dat wij met ze meedenken door middel van een APK-herinnering bijvoorbeeld. Dit wordt allemaal geregeld door Autosociaal, echt top.
Bij Autosociaal heb ik altijd een fijn gevoel gehad. Er wordt met ons mee gedacht, maar er wordt ons niks in de schoenen geschoven. We krijgen altijd de tijd om na te denken over wat we willen en we kunnen altijd bellen voor een oprecht advies. We zouden Autosociaal aan iedereen aanraden. Alle werkzaamheden die ze voor ons uitvoeren zijn altijd tot in de puntjes geregeld. Onze online omgeving werkt perfect en hier zijn we ontzettend tevreden over!
WhatsApp ons