Seldenrijk is een toonaangevende specialist in de inkoop en verkoop van gebruikte auto’s. Onze inkopers speuren heel Nederland af naar de beste occasions. We controleren ze zelf en staan razendsnel online. Op onze website kunt u meer dan 500 occasions bekijken en kopen. Klanten oriënteren tegenwoordig eerst via www.seldenrijk.nl naar een occasion, een goed ontwikkelde website is voor ons daarom onmisbaar. Hiervoor zijn we een samenwerking met Autosociaal aangegaan, een expert op dit gebied. We merkten dat onze website toe was aan optimalisatie. We wisten dat we hier stappen konden maken. De website die Autosociaal heeft ontwikkeld voor ons, is veel uitgebreider en detaillistischer dan onze vorige website.
We merken dat we veel meer leads ontvangen sinds we gebruik zijn gaan maken van onze nieuwe website, ontwikkeld door Autosociaal. De website is geoptimaliseerd met goede call-to-actions. Daarnaast wordt er veel gebruik gemaakt van het aanvragen van een offerte of een inruilverzoek, dit zijn call to actions die we op onze vorige website niet gebruikten. Naast de technische ontwikkelingen van onze website, komt onze identiteit ook terug op onze website. Ook dit was nieuw voor ons. We hebben een bedrijfsrapportage laten maken door Autosociaal. Door onze identiteit online door te voeren, begint het opbouwen van een klantrelatie al bij een bezoek aan onze website.
Corné Westerbroek, bedrijfsleider bij Seldenrijk
De klant krijgt via de website al een eerste indruk van Seldenrijk en oriënteren zich zo beter bij het aanschaffen van een nieuwe auto. Ook is onze online vindbaarheid verbeterd. Klanten vanuit heel Nederland komen terecht op onze website. Door onze scherpe prijzen in combinatie met gedetailleerde productfoto’s en video’s, wordt onze website als online showroom gebruikt. Ik ben van mening dat de fysieke showroom in de toekomst een belangrijk aspect blijft, klanten willen de occasion die ze gaan kopen, in het echt bekijken. Maar de online showroom is tegenwoordig net zo belangrijk, want een occasion kopen begint online. De combinatie van fysiek en online werkt voor ons heel goed. Daarnaast koppelen de systemen van Autosociaal goed met Autoflex en Autotelex, de systemen waar wij bij Seldenrijk mee werken.
Autosociaal heeft ervoor gezorgd, dat wij online goed vindbaar zijn. Zij hebben ons alle online mogelijkheden binnen de automotive laten zien en gebruiken de laatste technieken. Een innovatieve en vooruitstrevende internetpartner binnen de autowereld. Hier zijn we heel tevreden over. Autosociaal heeft alle technische kennis in huis.
WhatsApp ons