AUTOMOBIELBEDRIJF

A.B. WILLEMSEN

Tegenwoordig is het van belang om een up-to-date website te hebben. De klant moet zich aangesproken voelen bij het openen van de website. Een eerste indruk is erg belangrijk! Op de website moet de klant kunnen vinden waar hij/zij naar opzoek is. Daarnaast vind ik het belangrijk om uit te stralen wie wij zijn als autobedrijf en waar we in gespecialiseerd zijn. Door middel van een duidelijke website die een goede navigatie heeft, proberen we een extra stukje service te bieden aan onze klant.

De punten die wij graag op onze website zien, stonden niet goed en mooi verwerkt op onze vorige website. Daarom vonden we dat het tijd was voor vernieuwing. We willen met ons bedrijf meegaan met de tijd en ons blijven ontwikkelen. Zelf ben ik meer van de oude stempel, maar tegenwoordig verloopt het contact steeds meer online. Dit merken we ook in onze showroom. We halen steeds vaker klanten binnen via de website.

"We proberen er als autobedrijf bovenuit te springen, en met de website van Autosociaal is dit gelukt."

Verloop van de samenwerking

Om hierop in te spelen hebben we gekozen voor Autosociaal. Deze keuze hebben we gemaakt omdat zij zijn gespecialiseerd in de automotive branche. We proberen er als autobedrijf bovenuit te springen, en met de website van Autosociaal is dit gelukt. De website heeft een nette uitstraling gekregen en daarbij was het ontzettend fijn dat het in 1 dag was afgerond. We zullen Autosociaal zeker aanbevelen bij andere autobedrijven!

Gericht (potentiële) klanten benaderen om meer occasions te verkopen?

Edwin Haan

Operational Manager

Marktleider in automotive online marketing in Benelux

© 2014 - 2024 Autosociaal B.V.