Al meer dan 15 jaar is Auto Huiskes een gevestigde naam in Oss, waar we als dealer van Kia, Suzuki en Mitsubishi bekendstaan om onze uitstekende service en klantgerichtheid. In 2020 hebben we onze horizon verbreed door een tweede vestiging in Schaik over te nemen. Deze vestiging, die is aangesloten bij Carprof, bedient klanten met alle merken, behalve Kia, Suzuki en Mitsubishi.
Met een team van ongeveer 40 medewerkers verdeeld over beide vestigingen, is het voor ons van groot belang om onze online aanwezigheid professioneel, persoonlijk en aantrekkelijk te houden. Dit is goed vertaal door de fotograaf van Autosociaal. De beelden dragen niet alleen bij aan een professionele uitstraling, maar helpen ook om onze servicegerichtheid en klantvriendelijkheid visueel te communiceren in onze e-mailberichten en website.
Maxime van Ooij, communicatie professional van Auto Huiskes
We hebben in het verleden moeite gehad om onze online aanwezigheid effectief te beheren en door het gebruik van verschillende systemen en aanbieder ontstond er een behoefte om onze klanten een meer geïntegreerde ervaring bieden. Autosociaal staat bekend als, en is een totaalaanbieder. Hun klantgerichte benadering gaf voor ons de doorslag. We kiezen bij Auto Huiskes ook bewust voor kwaliteit en service boven prijs.
Een ander USP van onze samenwerking met Autosociaal is hun vlekkeloze integratie met bijna alle bekende software aanbieders in automotive Nederland, waaronder ons Dealer Management Systeem (DMS) Wincar. Je merkt aan alles dat de lijntjes tussen beide partijen kort zijn. Ook worden onze leads direct doorgestuurd naar LEF. Onze bedrijfsprocessen, welke wij beheren in Wincar, worden naadloos geïntegreerd met onze externe communicatieprocessen. Onze (after)sales e-mailmarketingberichten worden realtime, op de door de klant gewenste momenten, verzonden. Dat maakt het dat de hele online customer journey als zeer persoonlijk wordt ervaren.
We merken dat Autosociaal pro actief met ons meedenkt. Ze zijn bereid om ons te helpen, en adviseren effectieve oplossingen, wat onze samenwerking erg prettig maakt. De grondige inventarisatie van processen en de technische innovatie hebben bijgedragen aan onze operationele efficiëntie. Onze website is volledig naar onze wensen aangepast en geïntegreerd met onder ander onze digitale werkplaatsplanner Cartel en ons voertuigmanagementsysteem Wheelerdelta. Sinds de start van onze samenwerking is onze online vindbaarheid aanzienlijk verbeterd. We zien een toename in online afspraken en ontvangen positieve reacties van onze klanten. En dat is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen!
WhatsApp ons