Met behulp van Autosociaal kunnen wij digitaal op een fijne en gemakkelijke manier in contact komen met onze klanten. We herinneren onze klanten er bijvoorbeeld aan als hun APK bijna verloopt en versturen een felicitatie op hun verjaardag. Dit zorgt ervoor dat we een aantal keer per jaar vanuit het autobedrijf van ons laten horen. Deze contactmomenten zijn van groot belang voor het onderhouden van een goede klantrelatie.
"Klanten geven aan dat de website, app en e-mails er strak uitzien en alles erg gebruiksvriendelijk is."
Leonie Blaak, mede eigenaar bij Blaak Automotive
Wij zijn al jaren bekend in de regio Ridderkerk, en ik denk dat wij met name bekend staan als een serieus maar toegankelijk familiebedrijf. Wij geven onze klanten graag een vertrouwd gevoel, ook met het oog op de digitale toekomst. De look en feel van een autobedrijf is tegenwoordig erg belangrijk. De digitalisering zal alle processen vergemakkelijken, maar wij waken ervoor dat het persoonlijke tintje niet verloren gaat.
Verloop van de samenwerking
De samenwerking met Autosociaal verloopt goed. Sinds begin 2022 hebben wij een samenwerking met Autosociaal. Wij waren al gewend aan een CRM- systeem vanuit onze importeur, maar toen wij geen gebruik meer konden maken van deze service waren wij op zoek gegaan naar een partij welke gespecialiseerd is in de automotive. Toen we eenmaal op de hoogte waren van de werkzaamheden van Autosociaal sloot dit aan bij onze visie en werkwijze. Autosociaal biedt nét de extra digitale mogelijkheden en service waardoor wij onze offline uitstraling kunnen vertalen naar het online. Al met al zijn wij erg tevreden over de samenwerking.
Over Blaak Automotive
Blaak Automotive is al jaren een bekende naam in de regio Ridderkerk en omstreken. Van 1994 tot 2022 zijn zij Hyundai dealer geweest, maar door de schaalvergroting binnen de autobranche zijn zij sinds begin 2022 doorgegaan als universeel autobedrijf met een specialisme in Hyundai en Kia. De klanten staan bij Blaak Automotive op één, en zij merken dat met name de toegankelijkheid van het familiebedrijf en de korte lijntjes worden gewaardeerd door de klant.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.